  • 21. Data: 2007-04-01 13:46:41
    Temat: Re: "Laczenie biletow"
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-04-2007 o 12:30:53 Artur <s...@r...pbz> napisał(a):

    > Maciek wskazał Ci zapis który wskazuje jakie bilety *można* łączyć - a ty
    > dalej swoje ... o kwartalnych.

    No wlasnie: _mozna_ laczyc. Nigdzie nie ma zapisu "wylacznie", "jedynie",
    "tylko" albo podobnego.

    Mozna cos takiego zglosic do UOKiK? Nie rozumiem, czemu mialbym tracic
    pieniadze na dosc prostym zabiegu. Jak wspominalem, w Warszawie popularne
    byly swego czasu przejazdy podmiejskie (jednorazowa oplata 2x stawka
    podstawowa). Ludzie z miesiecznymi kupowali dodatkowy bilet jednorazowy (o
    wartosci jak za zwykly przejazd) i jakos to dzialalo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2007-04-01 14:38:06
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > A kto mowil o ilosci? Chodzi o wartosc. To tak jakby na list mozna bylo
    > nakleic tylko jeden znaczek. A ty przyklejasz piec - jeden za zlotowke i
    > cztery za 5 groszy. Wydaje mi sie, ze kwartalny bilet 50% oznacza oplacone
    > przejazdy w okresie waznosci biletu o wartosci 50% ceny normalnego biletu
    > (bez wzgledu na ilosc przejazdow).
    To nie można razem porównywać.Nie ma znaczków normalnych i ulgowych. Każdy
    znaczek ma swoją wartość i można je łączyć ze sobą. A bilet ulgowy oznacza
    to, że ma wartość taką samą jak bilet normalny (oznacza to, że możesz
    przejechać taka samą trasę jak z biletem normalnym), ale płacisz za niego
    połowę wartości(jeżeli masz uprawnienia do żniżki) , a drugą połowę dopłaca
    miasto dotując przedsiębiorstwo transportowe.
    ZiPi

  • 23. Data: 2007-04-01 14:57:35
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Mamy dziś zły humor :) ?

    dziś? - nie
    choć jak patrzę na półkę, to tak
    wczoraj mieliśmy ;)

    KG

  • 24. Data: 2007-04-01 15:02:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Skasowanie 2 biletów ze zniżką (zamiast 1 zwykłego) powoduje, że miasto
    > refunduje częsciowo przejazd 2 inwalidom uprawnionym do zniżki. Jest to
    > oczywiste nadużycie wspólnych pieniedzy więc jest dlatego zakazane. Jest
    > to podstawa do nałożenia opłaty podwyzszonej - i całkiem słusznie.

    Takich bredni to nawet najbardziej porypane kanary nie opowiadają...

  • 25. Data: 2007-04-01 15:16:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-04-2007 o 16:38:06 Zbyszek ZiPi <zipast <@gazeta.pl>> napisał(a):

> [...]
    > normalnym), ale płacisz za niego połowę wartości(jeżeli masz uprawnienia
    > do żniżki) , a drugą połowę dopłaca miasto dotując przedsiębiorstwo

    No tak ... ale doplaca tez podwojnie do dwoch skasowanych biletow ulgowych
    jednorazowych. To im sie chyba mniej oplaca.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 26. Data: 2007-04-01 15:49:32
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > No tak ... ale doplaca tez podwojnie do dwoch skasowanych biletow
    > ulgowych jednorazowych. To im sie chyba mniej oplaca.

    Co wy z tym dopłacaniem? Zakład transportu miejskiego się w ten sposób
    nie rozlicza!

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl

  • 27. Data: 2007-04-01 17:11:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze kwartalny bilet 50% oznacza
    > oplacone przejazdy w okresie waznosci biletu o wartosci 50% ceny
    > normalnego biletu (bez wzgledu na ilosc przejazdow).

    Słowo "wydaje mi się" jest bardzo na miejscu :-) Chcesz przykład ze
    znaczkami - prosze bardzo. Wiele firm ma podpisaną umowę z pocztą na
    wysyłanie przesyłek zwykłych na zasadzie ryczałtu. Sądzisz, że na tej
    podstawie wysyłają listy polecone dopłacając różnicę? Jeśli tak, to od
    razu odpowiem, że sie mylisz.

    M.

  • 28. Data: 2007-04-01 20:12:07
    Od: KASA <netopez@gazeta.[polska]>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Czyli nie zabrania laczenia biletow jednorazowych z kwartalnymi :)

    Zwróć uwagę na "w ramach jednego rodzaju biletów". Czyli można łączyć
    dwa bilety o nominałach 1zł aby uzyskać bilet za 2zł, ale nie można
    łączyć biletów różnego rodzaju (jednorazowych i okresowych).

    KASA

  • 29. Data: 2007-04-02 18:18:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > choć jak patrzę na półkę, to tak

    Jak nie możesz patrzeć na swoje ubrania ;) to kup nowe :)

    Zmień pracę, warto sie tak męczyć, zwłaszcza w Warszawie?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 30. Data: 2007-04-02 18:25:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Zmień pracę, warto sie tak męczyć, zwłaszcza w Warszawie?

    czy ja pisałem że się męczę? ;)
    zmieniać nie zamierzam

    KG