  • 1. Data: 2007-03-31 12:16:55
    Temat: Zostalem oskarzony, a jestem niewinny!
    Od: "Pascal" <p...@g...pl>

    Mam problem. Juz pisze o co chodzi. Jetsem grafikiem. Napisal do mnie
    koles, na gg, ze mam mu zrobic strone, robilem robilem. Ale okazalo
    sie ze juz nie chce. Po 2 tygodniach pisze ze ukradlem mu pomysl na
    strone i zaparkowalem mu domene. To oczywiscie nie prawda. Dal mi czas
    do niedzieli na oddanie domeny. Inaczej pisze pozew do sadu... Co mam
    zrobic? A najlepsze jest to ze wczoraj napisal do mnie koles ktory
    naprawde ma ta domene i chce zebym mu zrobil logo ;p

    Tlumaczylem ze to nie ja, ze sie myli, ze nie ma dowodow, ale nie
    slucha :/
    Mam 17 lat, co ja moge zrobic?

  • 2. Data: 2007-03-31 12:20:48
    Temat: Re: Zostalem oskarzony, a jestem niewinny!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pascal" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Tlumaczylem ze to nie ja, ze sie myli, ze nie ma dowodow, ale nie
    > slucha :/
    > Mam 17 lat, co ja moge zrobic?

    Poczekać, jak Ci ktoś to spróbuje udowodnić. No przecież nie będziesz sam
    dowodził, że nie jesteś żółwiem.

  • 3. Data: 2007-03-31 12:35:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pascal napisał(a):

    > Mam 17 lat, co ja moge zrobic?

    Nic nie rób. Nie przejmuj się.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-03-31 12:40:54
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Pascal napisał(a):
> [...]
    > naprawde ma ta domene i chce zebym mu zrobil logo ;p
    >
    > Tlumaczylem ze to nie ja, ze sie myli, ze nie ma dowodow, ale nie

    Tobie nic nie grozi ale rodzice mogą być pozwani do sądu.
    I może być lanie;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2007-03-31 12:43:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mecenas napisał(a):

    > Tobie nic nie grozi ale rodzice mogą być pozwani do sądu.

    Pozwany będzie on, a rodzice będą go tylko reprezentować.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-03-31 12:44:02
    Od: "Pascal" <p...@g...pl>

    > Tobie nic nie grozi ale rodzice mogą być pozwani do sądu.

    No to nie fajnie :/

    > I może być lanie;)

    ;p

    Jestem niewinny...

  • 7. Data: 2007-03-31 13:00:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tobie nic nie grozi ale rodzice mogą być pozwani do sądu.
    > I może być lanie;)

    Czemu nie rodzeństwo i dziadkowie? Jak zbiorowa odpowiedzialność, to zbiorowa.

  • 8. Data: 2007-03-31 13:09:34
    Od: "Pascal" <p...@g...pl>

    proponuje dożywocie odrazu

  • 9. Data: 2007-03-31 14:04:50
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Tobie nic nie grozi ale rodzice mogą być pozwani do sądu.

    No to nie fajnie :/

    > I może być lanie;)
    a rodzicom za lanie wizyta na komisariacie...

  • 10. Data: 2007-03-31 18:16:34
    Od: "t.o" <t...@g...pl>

    "Pascal" napisal:

    >Jetsem grafikiem.
    > Mam 17 lat, co ja moge zrobic?

    Buehuehuehue... grafikiem po podstawowce?
    Troszke pokory, synku.