  • 41. Data: 2005-09-03 22:39:38
    Temat: Re: "Kurestwo" - a co powiecie na to ?
    Od: Verbus <v...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > i to jest wlasnie blad w rozumowaniu (nie przecze ze z kpk to wynika)
    > zreszta i tak brakuje najwazniejszego - dowodu potwierdzajacego wine -
    > okazanie, ani przesdtawienie swojego punktu widzenia nie jest takim
    > dowodem.

    Jest dowód - zeznania świadka - pokrzywdzonego, które to Sąd uznał za
    wiarygodne. W ocenie Sądu wina została udowodniona, a oskarżony, który z
    wyrokiem się nie zgadza może składać zwyczajne i nadzwyczajne środki
    zaskarżenia. Na tym polega proces, to nie zakłady 30:1 :-)

    Pzdr.

  • 42. Data: 2005-09-04 08:10:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyrokiem się nie zgadza może składać zwyczajne i nadzwyczajne środki
    > zaskarżenia. Na tym polega proces, to nie zakłady 30:1 :-)

    to nie jest dowod to jest przedtsaiwenie sprawy przez jedna ze stron, i to
    nie jest sprawa cywilna w ktorej
    sad moze dawac wiare jednej albo drugiej stronie a sprawa karna w ktorej
    wine nalezy udowodnic.
    Cytowane przez Ciebie orzeczenia sadu najwyzszego tylko potwierdzaja to o
    czym pisze.

    P.

  • 43. Data: 2005-09-04 13:30:52
    Od: Verbus <v...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Cytowane przez Ciebie orzeczenia sadu najwyzszego tylko potwierdzaja to o
    > czym pisze.

    Na prawdę ? Jakoś Sąd był innego zdania.
    Cóż masz prawo mieć odmienne zdanie, ja mam odmienne, Sąd też miał swoje
    zdanie. Wolność i demokracja.
    Dla mnie już EOT.

    Pzdr.

  • 44. Data: 2005-09-04 14:30:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na prawdę ? Jakoś Sąd był innego zdania.

    "treść ich zeznań potwierdzonych
    innymi dowodami "

    to jest twoj cytat, a sad ktory inaczej ocenia robi bardzo zle, i jest sadem
    tylko z nazwy

    > Cóż masz prawo mieć odmienne zdanie, ja mam odmienne, Sąd też miał swoje
    > zdanie. Wolność i demokracja.

    nie jezlei chodzi o czyjes zycie. Robic i mowic co chce moze po za sadem

    teraz eot

    P.

    ps.
    szalenie jestem ciekaw czy bys zmienil zdanie jakby jakies 3 kobietki CIe o
    gwalt oskarzyly (1 oskarzyla a dwie poswiadczyly)
    oczywiscie wczesniej sprawdzajac co tego dnia zrobiles. I teraz Kolego
    udawadnaij ze nei jestes jeleniem, nie miekszamy w meksyku
    czy w rosji gdzie niewinnosc trezba udowodnic.

  • 45. Data: 2005-09-04 18:17:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i jeszcze jedno

    > Na prawdę ?

    pisze się razem :-) a "Na pewno" nie oddzielnie :-).

    P.

  • 46. Data: 2005-09-04 20:16:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 4 Sep 2005 20:17:45 +0200, *Przemek R...*
    <news:dffdoa$hhr$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > i jeszcze jedno

    > pisze się razem :-) a "Na pewno" nie oddzielnie :-).

    Ala "naprawdę" juz razem :-)

    --
    Kaja

  • 47. Data: 2005-09-05 17:33:06
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż masz prawo mieć odmienne zdanie,

    Jakie zdanie? Że wolno przemusia walnąć w pusty łeb i przy braku świadków jest
    to całkowicie legalne?

    --
    Pozdr
    Leszek