  • 1. Data: 2005-09-01 03:41:11
    Temat: potrzebuję regulamin użytkowania telefonów komórkowych
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Witam
    Byc moze ktoś posiada (moze jest w jakiejś firmie) regulamin korzytsnia z
    telefonów komórkowych do celów służbowych.
    Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc..
    Pzdr

  • 2. Data: 2005-09-01 03:41:56
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 05:41:11 +0200, Butterfly napisał(a):

    jeszcze moze dobry adresik - w podpisie

    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 3. Data: 2005-09-01 03:49:01
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 05:41:11 +0200, Butterfly napisał(a):

    W szczególności interesują mnie postanowienia dotyczace zasad pokrywania
    kosztów rozmów prywatnych z telefonów służbowych

  • 4. Data: 2005-09-01 05:40:49
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 05:49:01 +0200, Butterfly napisał(a):

    > Dnia Thu, 1 Sep 2005 05:41:11 +0200, Butterfly napisał(a):
    >
    > W szczególności interesują mnie postanowienia dotyczace zasad pokrywania
    > kosztów rozmów prywatnych z telefonów służbowych

    ano normalnie limit + zgoda na potrącenia z wypłat kwoty przewyższającej co
    IMO jest przeżytkiem ponieważ operatorzy juz dawno wymyślili możliwość aby
    za abo. płaciła firma a za extra rozmowy pracownik - w praktyce wymaga to 2
    umów z operatorem i wystawiania 2 faktur tj. zbiorczej dla firmy i dla
    każdego pracownika extra.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-09-01 06:48:21
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    telefon sluzbowy powinien sluzyc pracy, a nie prywatnym pogaduszkom, ew.
    mozna odbierac prywatne, bo to nic nie kosztuje, a do prywatnych to masz
    swoj wlasny telefon i kropka

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 6. Data: 2005-09-01 09:50:21
    Od: Butterfly <b...@a...op.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 07:40:49 +0200, ...@...c napisał(a):

> [...]
    > umów z operatorem i wystawiania 2 faktur tj. zbiorczej dla firmy i dla

    Dzięki.. własnie o cuś takiego mi chodziło. Masz moze jakis regulamin. Czy
    takie podejście wymaga umowy z pracownikiem. (tzn to co ponad abonament
    pokrywa prac bez wzgledu na chrakter rozmów wykraczających poza ustaloną
    abonamentem kwotę)
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 7. Data: 2005-09-01 11:51:21
    Od: Butterfly <b...@a...op.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2005 08:48:21 +0200, Harry napisał(a):

    > telefon sluzbowy powinien sluzyc pracy, a nie prywatnym pogaduszkom, ew.
    > mozna odbierac prywatne, bo to nic nie kosztuje, a do prywatnych to masz
    > swoj wlasny telefon i kropka

    Nie masz racji.. wiadomo ze ludzie mają swoj ale dlaczego mają nosić dwa..
    Chyba ze ty tak lubisz ... sa tacy co akurat za obwieszaniem sie nie
    przepadają a decydencji chcą im iśc na rekę..

    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 8. Data: 2005-09-02 22:12:10
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 11:50:21 +0200, Butterfly napisał(a):

> [...]
    > takie podejście wymaga umowy z pracownikiem. (tzn to co ponad abonament
    > pokrywa prac bez wzgledu na chrakter rozmów wykraczających poza ustaloną

    hm... na pewno wymaga umowy na użyczenie telefonu do zwrotu - poza tym
    reszte w zasadzie załatwia operator.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-09-03 21:04:43
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    przypominam, ze bedac w pracy nie powinienes odbierac rozmow prywatnych
    i to jest wlasciwie jedyna prawda, ktorej nie przegadasz ;) nikt ci nie
    kaze nosic dwoch, wyciszasz swoj telefon prywatny przekierowywuje
    rozmowy na sluzbowy i wkladasz go do szflady a jak konczysz prace to
    zamieniasz je miejscami i zmieniasz przekierowania i tyle...