  • 1. Data: 2005-08-31 20:56:15
    Temat: przepisy dotyczace poarametrow miernika czasu
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Czy sa jakies przepisy, ktore mowia co jest miernikiem czasu ( zegarkiem)
    a co nie. Chodzi mi o to jaki blad pomiaru jest dopuszczalny w tego typu
    urzadzeniach. Sytuacja jest troche zabawna, ale kupilem radiobudzik, ktory
    spieszy sie jakies 15 minut na tydzien. Zastanawiam sie czy jest to zgodne
    z jakimis normami.

  • 2. Data: 2005-08-31 21:29:08
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    reiro wyskrobał(a):
> [...]
    > spieszy sie jakies 15 minut na tydzien. Zastanawiam sie czy jest to zgodne

    Jest coś takiego jak Polskie Normy ustalane zdaje się przez Polski Instytut
    Normalizacyjny. Zacznij od tego.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-08-31 22:05:52
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    reiro wrote:
> [...]
    > ale kupilem radiobudzik, ktory spieszy sie jakies 15 minut na
    > tydzien. Zastanawiam sie czy jest to zgodne z jakimis normami.

    Normy sa ale czy do tego radiobudzika mają zastosowanie to zależy ile za
    niego zapłaciłeś
    Akohoro

  • 4. Data: 2005-09-01 11:13:07
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Dnia Thu, 01 Sep 2005 00:05:52 +0200, akohoro <a...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Normy sa ale czy do tego radiobudzika mają zastosowanie to zależy ile za
    > niego zapłaciłeś

    Naturalnie niewiele. 69.99. Moze oddam go do naprawy gwarancyjnej a oni
    nie beda robic problemow. Jutro sporobuje. Zobacze jak bedzie.