  • 1. Data: 2009-03-16 22:25:02
    Temat: Kupno/sprzedaż mieszkania z odroczonym terminem opuszczenia go.
    Od: vartoniusz <v...@o...pl>

    Witam. Jak w temacie. Sprzedaję mieszkanie, jednak mieszkam w nim
    jeszcze przez 3 miesiące od podpisania aktu. Czyli mieszkam w nieswoim
    już mieszkaniu (płacąc tylko koszty eksploatacji).Część pieniędzy
    otrzymuję przed podpisaniem aktu-to gotówka klienta, część po akcie-
    to bankowy kredyt klienta. Osoba kupująca chce jednak zatrzymać 10k
    tytułem zabezpieczenia ewentualnych szkód i wypłacić je w momencie
    opuszczenia lokalu.
    CZy to normalne ze tak się zabezpiecza? A może ja w tym momencie
    ryzykuję, że po 3 miesiącach stwierdzi ze mieszkanie jest zniszczone,
    brakuje jakichś sprzętów, itp i nie wypłaci mi tych brakujących 10
    klocków?

  • 2. Data: 2009-03-16 22:41:19
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    vartoniusz wyskrobał(a):
> [...]
    > ryzykuję, że po 3 miesiącach stwierdzi ze mieszkanie jest zniszczone,
    > brakuje jakichś sprzętów, itp i nie wypłaci mi tych brakujących 10

    Uzgodnijcie w umowie w jakim stanie mieszkanie ma być wydane czyli co możesz
    zabrać z niego. Spiszcie protokół stanu mieszkania na dzień podpisania umowy
    + poróbcie zdjęcia i będziesz zabezpieczony.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-03-17 10:06:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak.
    Najlepiej, jeżeli będzie to czek potwierdzony zdeponowany u notariusza.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-20 15:27:32
    Od: vartoniusz <v...@o...pl>

    On 16 Mar, 23:41, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> [...]
    > zabrać z niego. Spiszcie protokół stanu mieszkania na dzień podpisania umowy
    > + poróbcie zdjęcia i będziesz zabezpieczony.

    A to w akcie zawrzeć czy osobno- tylko między nami?

  • 5. Data: 2009-03-20 15:57:55
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    vartoniusz wyskrobał(a):
    > A to w akcie zawrzeć czy osobno- tylko między nami?

    Najlepiej w akcie.

    --
    .B:artek.