  • 1. Data: 2009-03-16 20:37:30
    Temat: Zaświadczenie o odbyciu praktyk
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, czy jako student, ale też właściciel firmy ( nie maleńkiej
    jednoosobowej, pracuje kilka osób w tym ja - poza "prezesowaniem",
    pozyskiwanie i kontakt z klientem ), mogę sam sobie wystawić
    zaświadczenie o odbyciu praktyk? Dodam, że działalność firmy odpowiada
    stricte wybranemu kierunkowi studiów.

    --
    MB

  • 2. Data: 2009-03-16 21:34:04
    Temat: Re: Zaświadczenie o odbyciu praktyk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozyskiwanie i kontakt z klientem ), mogę sam sobie wystawić
    > zaświadczenie o odbyciu praktyk? Dodam, że działalność firmy odpowiada

    Ja bym to pytanie skierował do Dziekana. Na zdrowy rozsądek prowadzenie
    własnej firmy w takim wypadku można uznać za praktykę. Z tym, że powinieneś
    to udokumentować odpisem wpisu do działalności gospodarczej raczej, a nie
    wystawionym samemu sobie zaświadczeniem. No i zdaje się, że do praktyk
    konieczny jest opiekun. Kto nim będzie w takiej sytuacji?

  • 3. Data: 2009-03-16 21:51:45
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Robert Tomasik w <news:gpmgup$nqd$3@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > wystawionym samemu sobie zaświadczeniem. No i zdaje się, że do praktyk
    > konieczny jest opiekun. Kto nim będzie w takiej sytuacji?

    Dziekan, albo jego pociotek, "zatrudniony" na UZ ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]