  • 1. Data: 2009-03-16 21:19:27
    Temat: Można kogoś domeldować do czyjegoś mieszkania?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Wszystko w linku:

    http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,6385691,Zale
    gajacym_z_czynszami_dokwateruja_lokatora.html?utm_so
    urce=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4815154

  • 2. Data: 2009-03-17 00:53:45
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wszystko w linku:
    >
    > http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,6385691,Zale
    gajacym_z_czynszami_dokwate
    > ruja_lokatora.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm
    _campaign=4815154

    A kto chce "domeldować" kogos do cudzego mieszkania? Bo mieszkania należą do
    miasta...

  • 3. Data: 2009-03-17 01:01:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jb wrote:

    gajacym_z_czynszami_dokwate
    _campaign=4815154

    > A kto chce "domeldować" kogos do cudzego mieszkania? Bo mieszkania należą do
    > miasta...

    Nie.
    Mieszkania nie należą do miasta bo są w posiadaniu lokatorów.
    Miasto jest co najwyżej ich właścicielem.

  • 4. Data: 2009-03-17 01:22:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

> [...]
    >>
    > Nie.
    > Mieszkania nie należą do miasta bo są w posiadaniu lokatorów.
    > Miasto jest co najwyżej ich właścicielem.

    Dopakowywać mają dłużników czynszowych do dłużników czynszowych, żeby
    wszyscy w jednej kupie siedzieli.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-03-17 06:32:59
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 17 Mar, 02:01, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie.
    > Mieszkania nie należą do miasta bo są w posiadaniu lokatorów.
    > Miasto jest co najwyżej ich właścicielem.

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=nale%BFe%E6

    należeć
    1. <<być czyjąś własnością>>

  • 6. Data: 2009-03-17 06:36:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    przypadek wrote:

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=nale%BFe%E6
    >
    > należeć
    > 1. <<być czyjąś własnością>>

    celowo to napisałem, bo w zasadzie pojęcie "należą" nie wyjaśnia co
    autor miał na myśli. Czy własność czy posiadanie.