  • 1. Data: 2009-03-16 22:25:50
    Temat: 2 pozwy o to samo w 2 krajach - czy to jest karalne?
    Od: "papla" <n...@p...pl>

    witam, czy zlozenie pozwow tym samym czasie w dwoch krajach UE dotyczacych
    spraw dziecka (alimenty i wylaczna opieka) jest karalne, jesli ojciec prosi
    sad w Polsce o m in mozliwosc wywiezienia w wakacje dziecka za granice
    (dziecko po decyzji sadu sprzed kilku lat moze sie jedynie widywac z ojcem a
    mieszkac przy matce), gdzie w tym samym czasie ojciec dziecka zlozyl pozew o
    pelna opieke i ja bez udzialu matki i badania psychologicznego dziecka
    dostal? Rasowe prowadzenie podwojnej gry w 2 krajach i mam dowody na to.
    Wiem, ze jesli dziecko wyjedzie z nim za granice juz do matki nie wroci i
    matka nic nie bedzie mogla zrobic. Czy podlega to w Polsce karze jakiejs,
    takie granie w ch. z Sadami? Osoba skladajaca pozew (ojciec) jest tez
    Polakiem, dziecko urodzone w Polsce, ojciec mieszka od 2 lat za granica.

    pzdr

  • 2. Data: 2009-03-17 20:24:48
    Temat: Re: 2 pozwy o to samo w 2 krajach - czy to jest karalne?
    Od: "kw" <...@t...pl>

    Użytkownik "papla" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlega to w Polsce karze jakiejs, takie granie w ch. z Sadami? Osoba
    > skladajaca pozew (ojciec) jest tez Polakiem, dziecko urodzone w Polsce,

    Dziecko bez taty bo Sąd cycaty!

  • 3. Data: 2009-03-20 23:04:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > z Sadami? Osoba skladajaca pozew (ojciec) jest tez Polakiem, dziecko
    > urodzone w Polsce, ojciec mieszka od 2 lat za granica.

    Pozwy, to może sobie składać gdziekolwiek chce, ale w Polsce wyroki obcych
    sądów wymagają uznania, przez sąd krajowy. A w takim wypadku jedno z tych
    postępowań generalnie powinno zostać umorzone.

  • 4. Data: 2009-03-23 16:25:31
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > Użytkownik "papla" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    nie

    jesli nie zostal pozbawiony wladzy rodzicielskiej ma takie same prawa do
    dziecka jak matka

    (dziecko po decyzji sadu sprzed kilku lat moze sie

    decyzje takie mozna zmienic na wniosek jednej ze stron

    gdzie w tym samym

    tu musialaby sie wypowiedziec matka czy dostal?

    Rasowe prowadzenie

    a kim jestes w tej sprawie?

    Wiem, ze jesli dziecko

    jasnowidz?

    Czy podlega to w Polsce karze jakiejs, takie granie w ch.

    niby jakie granie? nie widze tu zadnej gry

    Osoba skladajaca pozew (ojciec) jest tez Polakiem, dziecko

    a jakie to ma znaczenie jakiego pochodzenia jest ojciec?

    > Pozwy, to może sobie składać gdziekolwiek chce, ale w Polsce wyroki obcych
    > sądów wymagają uznania, przez sąd krajowy.

    :)

    diabla

  • 5. Data: 2009-03-28 08:24:41
    Od: kam <...@...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Pozwy, to może sobie składać gdziekolwiek chce, ale w Polsce wyroki
    > obcych sądów wymagają uznania, przez sąd krajowy.

    czasem tak, czasem nie

    KG