  • 1. Data: 2006-01-23 10:53:57
    Temat: Kupno mieszkania - wypowiedzenie telefonu
    Od: "el gato" <l...@g...pl>

    Witam,

    czy przy zakupie mieszkania w którym poprzedni właściciel miał telefon musze
    w jakiś sposób zareagować, aby nie przysyłano mi rachunków? Nie chce
    poprostu telefonu.

    Ja umowy wypowiedziec nie moge bo nie jestem stroną. Jak to załatwić, aby
    tpsa mnie nie dręczyła.

    SW

  • 2. Data: 2006-01-23 10:58:29
    Temat: Re: Kupno mieszkania - wypowiedzenie telefonu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    el gato wrote:

> [...]
    > chce poprostu telefonu.
    >
    > Ja umowy wypowiedziec nie moge bo nie jestem stroną. Jak to załatwić,

    Jeśli chcesz być w porządku wobec poprzedniego właściciela to
    przypomnij mu o telefonie. Jeśli ci na tym nie zależey to listy zwykłe
    do kosza.
    W każdym wypadku oczywiście nie odbieraj poleconych.