  • 1. Data: 2006-01-23 09:56:24
    Temat: wysylka priorytetem
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    Witam

    czy wysylajac paczke priorytetem za potwierdzeniem odbioru i nadania poczta
    nie dostarczajac przesylki na czas np. po 5 dniach lub wiecej ponosi jakas
    opowiedzialnosc za to? skoro priorytet to priorytet paczka powinna byc na
    drugi dzien bo za to place. jak to jest? prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2006-01-23 10:10:50
    Temat: Re: wysylka priorytetem
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Rafal Morawski" <r...@r...net> napisał w
    wiadomości news:dr2984$kpc$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > opowiedzialnosc za to? skoro priorytet to priorytet paczka powinna byc na
    > drugi dzien bo za to place. jak to jest? prosze o pomoc.

    Przez miesiąc walczyłam o dostarczenie wysłanej paczki do mnie i kiedy już
    dostarczono dostałam pismo, że nic się nie należy, bo nie.

  • 3. Data: 2006-01-23 12:38:35
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Rafal Morawski wrote:
> [...]
    > opowiedzialnosc za to? skoro priorytet to priorytet paczka powinna byc na
    > drugi dzien bo za to place. jak to jest? prosze o pomoc.

    Priorytet nie jest usługą gwarnatowaną. Oznacza tylko tyle, że może się
    zdarzyć, że przyjdzie następnego dnia :) Może tutaj znajdzisz odpowiedz:
    http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-01-24 17:36:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Rafal Morawski wrote:
    > skoro priorytet to priorytet paczka
    > powinna byc na drugi dzien bo za to place.

    To tak jakby napisać, że skoro Lotto to Lotto, to powinienem wygrać parę
    milionów, bo za to płacę ;-)

    I tu i tu płaci się za nieznaczne zwiększenie prawdopodobieństwa wystąpienia
    pożądanego zdarzenia. W przypadku Lotto to oczywiste, w przypadku
    Priorytetu ta wiedza jest przekazywana drobnym druczkiem.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>