  • 1. Data: 2006-01-23 10:02:55
    Temat: Umowa z firma z zagranicy - trzeba przetlumaczyc?
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Czy jezeli w ramach DG zawieram po niemiecku umowe z firma z zagranicy (o
    posrednictwie w sprzedazy moich produktow), to musze ja przetlumaczyc u
    przysieglego? To znaczy czy US ma taki wymog?

  • 2. Data: 2006-01-23 11:32:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Maciek wrote:

    > Czy jezeli w ramach DG zawieram po niemiecku umowe z firma z zagranicy
    > (o posrednictwie w sprzedazy moich produktow), to musze ja
    > przetlumaczyc u przysieglego? To znaczy czy US ma taki wymog?

    Nie musisz dopóki wersja przetłumaczona nie będzie potrzebna. Jeśli np
    zechcesz jej użyć w sądzie, albo przedstawić urzedowi skarbowemu jako
    dowód w postępowaniu podatkowym to wtedy przetłumaczysz.