  • 21. Data: 2005-10-27 17:00:42
    Temat: Re: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Jesteś rzeczoznawcą? Uprawnienia rzeczoznawcy są państwowe i uprawniają do
    > wykonywania wszelkich wycen nieruchomości. Nikt nie może podwazyć wyceny
    > tylko dlatego, że ktos nie zapłacił za szkolenie. Nie zdarzyło się jeszcze
    > aby tylko z tego powodu US odrzucił wycenę. Całe to gadanie o szkoleniu
    > jest IMHO po to, aby federacji napedzić klientów na szkolenia a co za tym
    > idzie kasy.

    Ale jest to wystarczający powód, by niedouczony urzędnik zrobił ci koło
    pióra.

  • 22. Data: 2005-10-28 13:33:21
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    wiadomości news:436100c0$0$5432$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ale jest to wystarczający powód, by niedouczony urzędnik zrobił ci koło
    > pióra.

    Nie ma żadnego przepisu zabraniającego komus, kto posiada uprawnienia
    państwowe do wyceny nieruchomości, wykonywania wycen. Uprawnienia pozwalają
    robić wyceny do _dowolnego_ celu. Tylko z tego powodu nikt Ci nie może
    zrobić koło pióra.

    Jesteś rzeczoznawcą? Czy tylko tak Ci się wydaje, że jest jak piszesz?
    Tatiana

  • 23. Data: 2005-10-28 14:40:13
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > państwowe do wyceny nieruchomości, wykonywania wycen. Uprawnienia
    > pozwalają robić wyceny do _dowolnego_ celu. Tylko z tego powodu nikt Ci

    Mylisz się. Pierwszy przykład: banki. Bank może odmówic przyjęcia wyceny
    jeśli nie przeszłaś szkolenia bankowego lub bank usunął cię z listy
    akceptowanych rzeczoznawców. Inny przykład: bank zawarł umowe z jakąś firmą
    organizującą wyceny i nie przyjmuje innych wycen. A co do urzędników z US to
    mam o nich swoją prywatną opinię.

  • 24. Data: 2005-10-28 16:40:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:43623147$0$5441$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Mylisz się. Pierwszy przykład: banki. Bank może odmówic przyjęcia wyceny
    > jeśli nie przeszłaś szkolenia bankowego lub bank usunął cię z listy
    > akceptowanych rzeczoznawców.

    Złe porównanie. Banki to prywatne firmy i mogą mieć swoje 'widzimisię'.
    Ostatecznie mają też prawo odmówić udzielenia kredytu bez podania
    przyczyny. Natomiast US jest instytujcją państwową działającą na podstawie
    ustaw.

  • 25. Data: 2005-10-28 17:26:43
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ostatecznie mają też prawo odmówić udzielenia kredytu bez podania
    > przyczyny. Natomiast US jest instytujcją państwową działającą na podstawie

    Jest to jeden z odbiorców wycen. Ich także obowiązuje niby ustawa o
    gospodarce nieruchomościami. Rzeczoznawca nie zajmuje się kredytami.

  • 26. Data: 2005-10-28 18:40:41
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

> [...]
    > firmą organizującą wyceny i nie przyjmuje innych wycen. A co do urzędników
    > z US to mam o nich swoją prywatną opinię.

    Nie chce mi się z Toba w taki sposób gadać, skoro wydaje Ci się, że wiesz
    lepiej. Zadałam pytanie kilka razy - jestes rzeczoznawcą, czy tak Ci się
    tylko wydaje. Nie musisz odpowiadać, już wiem, że nie jesteś a tylko Ci sie
    wydaje. Dziękuję za uwagę.

    Tatiana

  • 27. Data: 2005-10-29 08:07:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > lepiej. Zadałam pytanie kilka razy - jestes rzeczoznawcą, czy tak Ci się
    > tylko wydaje. Nie musisz odpowiadać, już wiem, że nie jesteś a tylko Ci

    Napisz coś mądrego to pogadamy, a nie zadawaj ciągle tego samego pytania,
    jakby odpowiedź na nie coś zmieniło.

  • 28. Data: 2005-11-01 22:42:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert J. napisał(a):

    > Widzę, ale mnie to nie przekonuje. Rozumując w ten sposób powinno się
    > nakładać podatek na kupujących w sklepach, w których dany towar jest tańszy
    > :-). Przecież nie raz zdarza się, że w różnych sklepach ten sam towar jest
    > nawet o połowę tańszy. Powinno się też zakazać kupować towary w promocjach,
    > bo przecież są dużo tańsze :-).

    Nie martw się, niedługo do tego dojdzie ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 29. Data: 2005-11-01 23:51:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Nie martw się, niedługo do tego dojdzie ...

    Ciiiiiiiiicho! Nie podpowiadajcie tym hienom, jak więcej doić z ludzi! ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)