  • 1. Data: 2005-10-26 18:17:54
    Temat: Po ilu latach cło??
    Od: "Golsar" <g...@i...pl>

    Witam. Mam takie pytanie do grupowiczów : w lutym 2003 na allegro kupiłem
    aparat cyfrowy , a teraz wiem ze osoby które robiły zakupy od tej osoby
    dostają wezwania do Urzedu Celnego w sprawie zapłacenia cła + odsetki za
    zakupione aparaty gdyz okazało sie ze firma która je sprzedawała była firmą
    niemiecka, Po jakim okresie ulega przedawnieniu obowiazeka zapłacenia cła za
    taki towar?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-26 19:20:40
    Temat: Re: Po ilu latach cło??
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Golsar" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    firmą
    > niemiecka, Po jakim okresie ulega przedawnieniu obowiazeka zapłacenia cła

    --- Posiadasz przelew bankowy na rachunek w polskim banku ??
    --- Posiadasz jakis kawalek nadania przesylki ( ktory swiadczy o tym ze
    towar zostal nadany z terenu RP ?? )

    Jak znam zycie chodzi o firme M...............c

    J.

    ps. ta sprawa sie jeszcze nie przedawnila , a ty juz chyba dostalas tytul
    wykonawczy .Bez wiekszych problemow mozesz sie od tego odwolac jezeli masz
    mozliwosci wyciagniecia z poczty papierka .