  • 1. Data: 2005-02-02 14:22:45
    Temat: Kupiłem DDR 256 czy mogę ja zwrócić do sklepu !! Do ilu dni ??
    Od: "Maciek" <s...@w...vectranet.pl>

    Witam !! Kupiłem kość pamieci 256MB DDR ale okazało się że sklep po
    przeciwnej stronie ulicy ma tą samą kość o 40 zł tanszą. Czy mam prawo
    zwrócic zakupiony towar i rządać zwrotu gotówki ?? Pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2005-02-02 14:34:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@w...vectranet.pl> napisal(a):
    > Witam !! Kupiłem kość pamieci 256MB DDR ale okazało się że sklep po
    > przeciwnej stronie ulicy ma tą samą kość o 40 zł tanszą. Czy mam prawo
    > zwrócic zakupiony towar i rządać zwrotu gotówki ?? Pozdrawiam !!

    Nie. ;)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-02-02 14:36:44
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 02.02.2005 Maciek <s...@w...vectranet.pl> napisał/a:
    > Witam !! Kupiłem kość pamieci 256MB DDR ale okazało się że sklep po
    > przeciwnej stronie ulicy ma tą samą kość o 40 zł tanszą. Czy mam prawo
    > zwrócic zakupiony towar i rządać zwrotu gotówki ?? Pozdrawiam !!

    Nie masz prawa.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 4. Data: 2005-02-02 16:28:04
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Niestety to nie USA

    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2005-02-02 18:25:01
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety to nie USA
    > Pozdrawiam :)

    Może kiedyś będzie.
    Słyszał pan tą piosenkę:
    "tu na razie jest ściernisko, wkrótce bedzie San Francisco"
    albo coś takiego

    ;)

  • 6. Data: 2005-02-03 01:46:56
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-02 17:28 :

    >Niestety to nie USA

    Dlaczego "niestety"? Zwłaszcza w tym przypadku
    w.

  • 7. Data: 2005-02-03 04:04:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek Szweicer wrote:
    > Dnia 2005-02-02 17:28 :

    > Dlaczego "niestety"? Zwłaszcza w tym przypadku

    Ze wzgledu na kulturę. U nas ten system by po prostu nie zadziałał.
    W Stanach towar mozesz zwrocić do 30 dni i nikt się nawet nie pyta
    dlaczego chcesz zwrócić.
    Z tym, że tam odsetek ludzi kupujących buty na impreze chodzących przez
    tydzien i zwracających poźniej do sklepu jest minimalny,
    u nas minimalnym byłby odsetek ludzi nie zawracających towaru do sklepu.
    Niestety w takim przypadku również.
    Spokojnie obskakując wszystkie sklepy elektroniczne mógłbym żyć na nich
    bez problemu przez rok, albo i dłużej.
    Idę do sklepu kupuję 1 GB RAMu, po miesiącu oddaję i wysyłam kolegę po
    następny 1 GB ram.
    Szczerze współczuję osobom uczciwym, jak w tym przypadku, ale niestety
    wszystkich przycięto równo do jednego poziomu.

  • 8. Data: 2005-02-03 06:55:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> popełnił 03 lut 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:cts7tr$qtd$1@inews.gazeta.pl:

    > W Stanach towar mozesz zwrocić do 30 dni i nikt się nawet nie pyta
    > dlaczego chcesz zwrócić.
    Czy działa to też w przypadku żon i 30 lat?

    BTW słyszałem, że w niektórych lokalach gastronomicznych w PL
    można to samo zrobić z artykułami żywnościowymi, można je
    zwrócić natychmiast, można potem, termin ok. 36 godzin.

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony, eh, te mityczne usiech

  • 9. Data: 2005-02-03 09:14:43
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    witek wrote:

    > Ze wzgledu na kulturę. U nas ten system by po prostu nie zadziałał.
    > W Stanach towar mozesz zwrocić do 30 dni i nikt się nawet nie pyta
    > dlaczego chcesz zwrócić.

    Przeciez nikt nikomu nie kaze kupowac co zobaczy..

    Boguslaw

  • 10. Data: 2005-02-14 19:33:29
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    witek napisał(a):

    > Spokojnie obskakując wszystkie sklepy elektroniczne mógłbym żyć na nich
    > bez problemu przez rok, albo i dłużej.
    > Idę do sklepu kupuję 1 GB RAMu, po miesiącu oddaję i wysyłam kolegę po
    > następny 1 GB ram.

    Z ciekawości? co by to zmieniło - pieniądze i tak byłyby nie u ciebie,
    tylko kolejno w każdym sklepie.

    MAc