  • 1. Data: 2005-02-02 13:27:56
    Temat: wspólpraca Poznan
    Od: "karola" <k...@w...pl>

    Młoda prawniczka z Poznania nawiaze współprace lub podejmie stala prace z
    Kancelaria PrawnaDosiwdczenie zawodowe..Kontakt: k...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-02 15:44:57
    Temat: Re: wspólpraca Poznan
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2005 14:27:56 +0100, karola <k...@w...pl> napisał:

    > M?oda prawniczka z Poznania nawiaze wspó?prace lub podejmie stala prace z
    > Kancelaria PrawnaDosiwdczenie zawodowe..Kontakt: k...@w...pl

    o, Karolcia wróciła.
    Wprawdzie już nie ambitna, ale z doświadczeniem :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2005-02-02 15:56:49
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Rodrig Falkenstein wyskrobał(a):
    > o, Karolcia wróciła.
    > Wprawdzie już nie ambitna, ale z doświadczeniem :-)

    No bo jak jej nie było, to zdobywała doświadczenie. Szkoda, że tak krótko...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2005-02-02 16:08:08
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Rodrig Falkenstein* w te oto słowa się odzywa:

    ...i ciągle młoda. Jak ona to robi?
    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 5. Data: 2005-02-02 18:36:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Młoda prawniczka z Poznania nawiaze współprace lub podejmie stala prace
    > Kancelaria PrawnaDosiwdczenie zawodowe..Kontakt:
    k...@w...pl

    niedawno kts na grupie szukal prawnikow do nowej firmy, poczytaj archiwum.

    P.