  • 11. Data: 2004-05-23 12:45:13
    Temat: Re: Ktoś ukradł dane z mojego dysku !!
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:23052004.3C90FD07@andykowal.biaman.net...
    > User "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał(a)
    > w news'ie: news:c8q57t$fsq$1@news.onet.pl

    > Trzeba zrobić ten błąd aby móc się do niego
    > przyznać.

    Zadziwia mnie u niektórych ludzi taka pewność siebie (?) czy też bezczelnośc
    (?). Z drugiej strony rzeczywiście jeśli się na tym nie znasz, to możesz nie
    widzieć swoejgo błedu. Tylko, ze w takiej sytuacji, lepiej się nie
    wypowiadaj bo wprowadzasz ludzi w błąd.

    > Sądziłem, że domyslisz się iż "popelinka_i_szafa" to płaszcz
    > uszyty z popeliny. (taki materiał)

    Tak rozumiana "popelinka" nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-05-23 13:27:23
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:c8q6cv$hi3$1@news.onet.pl

    > Tak rozumiana "popelinka" nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

    A ukradzione z dysku twardego np. pliki mp3
    i lista kontaków gg są?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne jak dobrze wykonasz robotę, Twój

  • 13. Data: 2004-05-23 13:47:08
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wolałbym, żeby nie znaleźli na nim
    > lewego oprogramowania lub plików mp3.

    To je usuń zanim im oddasz!
    AS

  • 14. Data: 2004-05-23 13:51:17
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > A ukradzione z dysku twardego np. pliki mp3
    > i lista kontaków gg są?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.

    Nie są o ile utwory w mp3 nie zostały napisane przez naszego "okradzionego".
    Ale proponuje, żebyś dokładnie przeczytał pierwotny post:
    " Lista moich kontaktów z GG, dane moich projektów itp.", a projekty już
    są.

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-05-23 18:17:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Murawski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Najlepszym sposobem jest złożenie zawiadomienia o przestępstwie.

  • 16. Data: 2004-05-24 01:06:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <2...@a...biaman.net>, Andrzej_K wrote:
    > Co tu do "normalnego" włamania do komputera i
    > kradzieży danych ma prawo autorskie?. Jeśli Ci

    No ma tu to, że o ile te dane miały charakter twórczy w rozumieniu ustawy
    o PA to handel nimi czy nawet samo rozpowszechnianie jest pogwałceniem
    przepisów ww. Ustawy i zagrożone jest karą do lat trzech. Mamy tu w
    ogólnym uproszczeniu 2 czyny zabronione: 1) sam włam, 2) nielegalne
    rozporządzanie wykradzioną informacją. Jeśli to były bazy danych o
    charakterze nietwórczym, to jeszcze mogło się to załapywać na inna ustawę
    dot tych ostatnich.
    Sądzisz że jak się włamiesz do kogoś i pobijesz przy okazji właściciela to
    odpowiadasz tylko za włamanie? :)

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2004-05-24 05:15:17
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał(a)
    w news'ie: news:rdu7o1-bgt.ln1@ziutka.router

    > [..............]
    > Sądzisz że jak się włamiesz do kogoś i pobijesz przy okazji właściciela
    > to odpowiadasz tylko za włamanie? :)

    Ależ oczywiście, że nie. Dlatego "przyczepiłem"
    się do "Johson'a" "praw autorskich" bo pominął
    fakt samej kradzieży_włamania skupiając się
    li tylko na wykorzystaniu skradzionych dóbr.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) poszkodowany został odwieziony do szpitala celem

  • 18. Data: 2004-05-24 12:24:40
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > Ależ oczywiście, że nie. Dlatego "przyczepiłem"
    > się do "Johson'a" "praw autorskich" bo pominął
    > fakt samej kradzieży_włamania skupiając się
    > li tylko na wykorzystaniu skradzionych dóbr.

    A nie przytoczyłem Ci obydwu przepisów karnych z prawa autorskiego? Czytać
    nie umiesz?

    --
    JOHNSON :)

  • 19. Data: 2004-05-26 14:59:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 23. maja 2004 14:12 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Mariusz Murawski:

    > tej sytuacji nie będą chcieli obejrzeć mojego kompa? Wolałbym, żeby nie
    > znaleźli na nim lewego oprogramowania lub plików mp3.

    A używasz? Jak nie używasz, to nie znajdą. A jak używasz, toś sam złodziej i
    czemu się dziwisz, że inni Cię okradli, skoro sam tak robisz?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 20. Data: 2004-05-28 19:38:58
    Temat: Re: Ktos ukradł dane z mojego dysku !!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 May 2004 14:12:50 +0200, "Mariusz Murawski"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Zdecydowanie nie udostępniam swoich prac w internecie bo nie za to mi płacą
    >moi zleceniodawcy. Jestem laikiem jeśli chodzi o prawo, ale nie o komputery.
    >Pewne jest, że padłem ofiarą nieprzypadkowej kradzieży. Komuś zależało na
    >zdobyciu konkretnych danych.
    >No cóż udam się z tym do prokuratury. Nigdy tego nie robiłem. Mam nadzieję,
    >że to nic takiego. Obawiam się tylko samego postępowania. Czy w tej sytuacji
    >nie będą chcieli obejrzeć mojego kompa? Wolałbym, żeby nie znaleźli na nim
    >lewego oprogramowania lub plików mp3.
    Dziwnie to brzmi. Okradasz jednych (program, muzyka) i jakos Ci to nie
    przeszkadza, a jednak innych chcesz scigac za (...). Belki (nie mylic
    z Markiem) w swym oku nie widzisz? :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!