  • 1. Data: 2004-05-22 23:59:04
    Temat: gość z Kosowa
    Od: lis0r <e...@g...pl>

    Witajcie!
    Czy teraz jak weszliśmy do UE mogą przyjeżdzać osoby z Kosowa do Polski?
    Wiem, że wcześniej było to niemożliwe jak mieli tylko unmik paszport. Czy
    po 1szym maja coś się zmieniło? Mam zamiar wziąć na wakacje znajomego z
    Kosowa. Jest z pochodzenia albańczykiem. Gdzie powinienem się dowiedzieć co
    zrobić po kolei, gdzie iść? Kosowo nie ma niezależności więc do jakiej
    ambasady powinienem się udać?

    --
    Dziękuję
    lis0r

  • 2. Data: 2004-05-23 09:53:54
    Temat: Re: gość z Kosowa
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    lis0r wrote:

> [...]
    > co zrobić po kolei, gdzie iść? Kosowo nie ma niezależności więc do jakiej

    idz do urzedu wojewódzkiego, tam jest taki odpowiedni dział (wydział spraw
    obywatelskich czy cos) powiedza ci co i jak masz zrobic, to bedzie sie
    pewnie wiazalo z jakims zaproszeniem, czy cos takiego.

  • 3. Data: 2004-05-23 13:11:49
    Od: lis0r <e...@g...pl>

    glokers wrote:

    [...]