  • 371. Data: 2013-07-11 15:19:56
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 15:06, Liwiusz pisze:

    > W to też kodeks karny może ingerować.

    Z urzędu? Ciężko.

    Jaki gangster pobity przez konkurencję będzie się skarżył policji?

  • 372. Data: 2013-07-11 15:27:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:17, Kris pisze:
> [...]
    na prac� prezydenta/burmistrza i rady gminy a i to do�� ograniczony,
    szczeg�lnie przy wi�kszych gminach.
    > Pozwole się z tym nie zgodzić.
    > Wielokrotnie się zdarzało że będąc niezadowolony z pracy jakiegoś urzednika
    składałem skarge u jego przełożonego. I zawsze pomagało. W sprawie opiekunki z
    Gminnego Osrodka Pomocy Społecznej byłem nawet u samego wójta. I za kilka dni do
    wujka przychodziła inna opiekunka która już tez zmieniła nastawienie i poewne decyzje
    urzedników.
    > Trzeba tylko chcieć.

    Albo masz dużo szczęścia, albo piszesz o małej miejscowości. Próby
    pozbycia się nieudolnych urzędników niestety w większych miejscowościach
    spełzają zazwyczaj na niczym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 373. Data: 2013-07-11 15:28:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    wujka przychodziła inna opiekunka która już tez zmieniła nastawienie i poewne decyzje

    Nie widzisz absurdu, że aby mieć normalną opiekunkę, musisz
    interweniować u wójta? Przecież to jak z Misia.

    --
    Liwiusz

  • 374. Data: 2013-07-11 15:51:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, hiki o! wrote:

    > Moze dlatego, ze powinno pobierac podatki od przychodu :]

    Pobiera, ale jest kwota wolna.
    A że "od transakcji", to cóż, w końcu inni obywatele też z tego
    korzystają, np. przy okazji wesel :)

    pzdr, Gotfryd

  • 376. Data: 2013-07-11 15:54:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Strrraszne.

    Jezeli wszystkie, to troche straszne.

    > Strrraszne. Ostatnio płaciłem za wstęp na plażę i nie jest to dla mnie
    > coś dziwnego.

    A dla mnie to jest dziwne.
    Byłem we Wloszech.
    Skasowano mnie 10euro za pobyt na plazy nad jeziorem.
    10euro za plaze nad morzem.
    Srednio fajnie.
    W hiszpani mnie to nie spotkało, ba, widziałem zdziwienie jak pytałem
    miejscowych o pojezdzenie po plazach.

    > Poza tym zdecyduj się - albo będą budować, albo żądać opłaty za wstęp.
    > Jeśli się za dużo pobuduje, to cena wstępu wzrośnie, więc będzie się
    > "opłacało" sadzić.

    > To bajka. Większość tlenu produkują oceany.

    O, człowiek to sie całe zycie uczy.
    Musze na ten temat poczytać, bo nie raz słyszałem, ze np. wszelkie parki
    wokół miest tak jak Poznań ma zielonkę, WPN, bardzo pomagają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 375. Data: 2013-07-11 15:54:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > U mnie pojemnik na niesortowane starcza spokojnie na miesiąc a za to
    > plastyków i szkieł gabarytowo jest więcej i wygodniej byłoby zeby to
    > odbierali co dwa tygodnie.

    Jak zauważycie ze brakuje miejsca to wymuście aby odbierano częściej albo
    dostawiono pojemnik.
    Nie sądzę aby był z tym problem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 377. Data: 2013-07-11 15:55:28
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-11 15:06, Agnieszka pisze:

> [...]

    A dwutlenku węgla - wulkany, a nie elektrownie.

    > Może w Pekinie nie mają tylu oceanów co my.

    Weź Ty poszukaj po wikipedii, czy gdzie indziej jakie masy powietrza są
    przeganiane z jaką prędkością stąd-do-tamtąd (może natkniesz się na
    słowa "passat" i "antypassat"), a potem pieprz głodne kawałki, że tlen
    wyprodukowany przez drzewa w Lasach Kabackich trafia w znaczącym
    procencie do płuc mieszkańców Gminy Centrum.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 378. Data: 2013-07-11 15:55:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Z urzędu? Ciężko.

    Gdzieś obok jest wątek, że jak chce to się da, nawet tak
    dość kiepsko sprawne państwo jak nasze :>

    > Jaki gangster pobity przez konkurencję będzie się skarżył policji?

    ...*BEZ* skargi ze strony "poszkodowanego".
    O to chodzi.
    Już przypominałem - ostatnie "prace nad KK" idą w tym kierunku
    np. w zakresie gwałtu.
    Do tego późniejsza "akceptacja wstecz" wcale nie musi nic zmieniać,
    że przypomnę o takich co wtopili (podatkowo) na "odstąpieniu od
    darowizny" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 379. Data: 2013-07-11 15:58:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:54, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jezeli wszystkie, to troche straszne.

    Wraz ze zmniejszaniem się ilości danego dobra, jego wartość rośnie, więc
    jest większa motywacja, aby zostawić, niż coś mało wartościowego w to
    miejsce wybudować.

    > O, człowiek to sie całe zycie uczy.
    > Musze na ten temat poczytać, bo nie raz słyszałem, ze np. wszelkie parki
    > wokół miest tak jak Poznań ma zielonkę, WPN, bardzo pomagają.

    Poczytaj, to ciekawe.

    W dzień rośliny produkują tlen, a w nocy pobierają. Z tego wniosek, że
    mieszkańcy Kabat powinni w nocy się udusić :)

    Albo po prostu z przymrużeniem oka przyjmować bajki typu "zielone płuca".

    --
    Liwiusz

  • 380. Data: 2013-07-11 15:59:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 15:28:09 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Nie widzisz absurdu, �e aby mie� normaln� opiekunk�, musisz
    >
    > interweniowa� u w�jta? Przecie� to jak z Misia.
    A myślisz że gdyby MOPS był prywatny to takie sytiuacje by się nie zdażały?
    Sam chyba kiedyś pisałeś że w sprawie listonosza musiałeś interwniowac u naczelnika
    poczty.
    Wszędzie się trafiaja ludzie kompetentni i mniej kompetentni.