  • 11. Data: 2005-09-20 17:19:18
    Temat: Re: Kto wystawia L4 + podstawa prawna
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Arkadiusz Mizerski wrote:

    > ył ze znajomymi, ich
    > samochodem). Nie dostał tam żadnego papierka.
    >
    > Przez tą rękę pan XX nie może pracować i chyba powinien iść na
    > zwolnienie od poniedziałku. Jego lekarz pierwszego kontaktu jest na
    > urlopie.

    Ktos go MUSI zastępować. Dlatego praktyki lekarzy rodzinnych są
    prowadzone w grupach, a jesli nie to jest wywieszka - "w dniach...
    prosze się zgłaszać do gabinetu dr xxx, przy ulicyt xxx."

    I tyle. Idzie do tego zastępującego. Ale! Dobrze byłoby, a raczej
    powinien miec jakiś papier od tego co mu tę rękę usztywniał. Bo jak
    przychodzi delikwent z gipsem, to skąd mam wiedzieć że mu szwagier w
    weekend nie zmajstrował tego gipsu, i po otrzymaniu L4 na 4 tygodnie,
    nie zdejmie gipsu, a do mnie będa mieli pretensje że wystawiłem
    dokument, opisałem chorobę niezgodnie z prawdą.

    Bo co, prześwietlenie mam mu robić? nie wolno, już miał zrobione, już
    był leczony, rtg można zrobić w celu oceny stanu zdrowia w toku
    leczenia.

    --
    Pozdro
    Massai