  • 1. Data: 2005-08-25 06:14:19
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    potrzebuje zaświadczenia o niekaralności i zaświadczenia o przysługiwaniu
    pełni praw obywatelskich (albo jakos tak).
    Mam pytanie skad bierze sie te zaswiadczenia? nie wiem gdzie mam sie udac.
    na policje, do sądu, czy do krajowego rejestru sadowego. ile trwa procedura
    otrzymania takiego pisma? czy trzeba zlozyc podanie...czy dostane to od reki
    (w koncu wszystko powinno byc w komputerze)

    z gory dzieki za pomoc
    Voytas

  • 2. Data: 2005-08-25 06:33:55
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Voytas napisał(a):
    > potrzebuje zaświadczenia o niekaralności i zaświadczenia o przysługiwaniu
    > pełni praw obywatelskich (albo jakos tak).
    > Mam pytanie skad bierze sie te zaswiadczenia?

    Informacja z Krajowego Rejestru Karnego

    > nie wiem gdzie mam sie udac.
    > na policje, do sądu,

    do sądu

    > czy trzeba zlozyc podanie...

    tak

    > czy dostane to od reki

    jeśliś niekarany to tak

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-25 11:20:45
    Od: ernie ball <g...@s...pl>

    > jeśliś niekarany to tak

    Ja niestety mialem miesiąc czekania a rowniez jestem niekarany

    aha zapomnialbym

    ta przyjemnosc kosztowalal mnie 50zł :(