  • 1. Data: 2005-08-25 08:12:45
    Temat: Działalność gospodarcza od dziś
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Slyszeliscie o nowym przepiscie ktory wchodzi w zycie od dzis ze: "osoby
    rozpoczynajace dzialalnosc na wlasny rachunek przez 2 lata beda placic
    prawie 3-krotnie nizsze skladki na ZUS (zamiast ponad 720 zl
    miesiecznie, niespelna 250 zł)"??
    Co o tym sadzicie, oraz gdzie wiecej na powyzszy temat moglbym sobie
    poczytac?
    Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

    P.S. Na chwile obecna nasuwaja mi sie na usta trzy pytania:
    1- dlaczego tylko przez 2 lata?
    2- czy np. po pol roku trwania takiej dzialalnosci bede mogl z niej
    zrezygnowac, i przejsc na zasilek dla bezrobotnych?
    3- do kiedy przepis bedzie mial zastosowanie? (wiemy ze od dzis, ale do
    kiedy?)

  • 2. Data: 2005-08-25 08:32:32
    Temat: Re: Działalność gospodarcza od dziś
    Od: "egdstudio" <c...@t...pl>

    > Co o tym sadzicie, oraz gdzie wiecej na powyzszy temat moglbym sobie
    > poczytac?
    np:
    http://www.1praca.gov.pl/index.php?id=9&tresc=72&a=
    Ustawa z dnia 1 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń
    społecznych oraz niektórych innych ustaw. Dz. U. Nr 150, poz. 1248

    > 1- dlaczego tylko przez 2 lata?
    bo tyle powinno wystarczyc na to aby firma sie wypromowała, wyrobiła marke i
    stanęła mocno na nogach, jezeli to osiągnie to bedzie mogła płacic normalne
    stawki:)

    pozdrawiam
    ED

  • 3. Data: 2005-08-25 08:37:58
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    jacek wrote:

> [...]
    > rozpoczynajace dzialalnosc na wlasny rachunek przez 2 lata beda placic
    > prawie 3-krotnie nizsze skladki na ZUS (zamiast ponad 720 zl

    cos nam sie o uszy obilo...

    > Co o tym sadzicie, oraz gdzie wiecej na powyzszy temat moglbym sobie
    > poczytac?

    w archiwum grupy?

    > P.S. Na chwile obecna nasuwaja mi sie na usta trzy pytania:
    > 1- dlaczego tylko przez 2 lata?

    mnie sie nasuwa pytanie, dlaczego w ogole.

    > 2- czy np. po pol roku trwania takiej dzialalnosci bede mogl z niej
    > zrezygnowac, i przejsc na zasilek dla bezrobotnych?

    to po co zakladac DG?

    > 3- do kiedy przepis bedzie mial zastosowanie? (wiemy ze od dzis, ale do
    > kiedy?)

    az go zaskarza, ze niezgodny z konstytucja, albo az ktos kaze zwracac
    tym co skozystali z ulgi to co zaoszczedzili...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r