  • 1. Data: 2004-08-24 16:39:44
    Temat: Kto Może być Dyrektorem?
    Od: "Sitek" <s...@o...pl>

    Witam !!!
    Mam pytanko: Czy jest regulacja prawna (ustawa) jak tak to jaka mówiąca o
    warunkach jakie powinien spełniać dyrektor jednostki budżetowej np. ośrodka
    kultury.
    Proszę o pilna odpowiedź
    Sitek

  • 2. Data: 2004-08-25 06:04:46
    Temat: Re: Kto Może być Dyrektorem?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Sitek" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cgfr7q$mhl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    jaka mówiąca o
    > warunkach jakie powinien spełniać dyrektor jednostki

    Na pewno musi być ogłoszony konkurs, a w warunkach konkursu
    muszą być określone kryteria, potem siada komisja złożona z
    przedstawicieli organu założycielskiego np. gminy itp. i
    rozpatruje.

    Pamiętam sytuacje, kiedy w szkole publicznej był konkurs na
    dyrektora, zgłosił się tylko 1 kandydat, zreszta nauczyciel
    który uczył w tej szkole od 15 lat i wcześniej był zastępcą
    dyrektora, ale po 2-3 latach znalazł sobie inną pracę i
    ogłoszono nowy konkurs na dyrektora.... oczywiście zgłosił
    się nauczyciel co poprzednio był zastępcą dyrektora, ale też
    zgłosił się człowiek z zewnątrz i podobno był problem, jak
    by tu tego kandydata "spławić" bo spełniał wszystkie
    wymagania, a nawet staż pedagogiczny miał o 1 rok dłuzszy,
    ale doświadczenie dyrektorskie o 2 lata krótsze.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2004-08-25 09:59:15
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    musi miec wyzsze wyksztalcenie i co najmniej 5 letni staz pracy

    pozdr,
    Ewa

  • 4. Data: 2004-08-28 17:17:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 06:04:46 GMT, "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy"
    <kw1618@[antyspam]interia.pl> wrote:

    >Na pewno musi być ogłoszony konkurs, a w warunkach konkursu
    >muszą być określone kryteria, potem siada komisja złożona z
    >przedstawicieli organu założycielskiego np. gminy itp. i
    >rozpatruje.

    Na pewno jest przepis ktory pozwala ominac oglaszanie konkursu.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl