  • 1. Data: 2004-08-24 17:14:28
    Temat: cisza nocna
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Mieszkam na wsi w pobliżu Wiejskiego Domu Kultury (ok 50m) gdzie w prawie każdy
    weekend organizowane są wesela. Obok budynku WDK została wybudowana podłoga
    taneczna , która jest tylko zadaszona. Problem jest z olbrzymim hałasem który
    dochodzi z tej podłogi. Czy i do kogo mam zgłosić ten problem i czy są jakieś
    wyrażne przepisy mówiące o organizowaniu takich wesel na otwartej przestrzeni w
    centrum wioski.

  • 2. Data: 2004-08-25 09:54:31
    Temat: Re: cisza nocna
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, Michał wrote:
> [...]
    > wyrażne przepisy mówiące o organizowaniu takich wesel na otwartej przestrzeni w

    A fe, kultura Ci przeszkadza:)

    Zajrzyj tutaj:
    http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm

    Renata