  • 1. Data: 2004-08-24 13:52:54
    Temat: postanowienie sadu o zwonienie od egzekucji
    Od: "JanuszS" <gufner<malparemove>post.pl>

    witam
    mam pytanko czy ktos moze mi to przetlumaczyc na polski:
    "sad postanawia zabezpieczyc roszczenie pana x.x przeciwko y.y o zwolnienie
    zajetego przedmiotu od egzekucji przez zawieszenie postepowania
    egzekucyjnego prowadzonego przez komornika b.b w sprawie o sygnaturze 12222
    , do czasu prawomocnego rozstrzygniecia w niniejszym procesie "

    czy moge rozumiec to w ten sposob ze samochod jest moj i moge go sprzedac
    czy mam czekac na rozstrzygniecie w sprawie o powyzszej sygnaturze??
    pozdrawiam
    Janusz S.

  • 2. Data: 2004-08-26 16:02:03
    Temat: Re: postanowienie sadu o zwonienie od egzekucji
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "JanuszS" <gufner<malparemove>post.pl> naskrobał/a w

    > czy moge rozumiec to w ten sposob ze samochod jest moj i moge go
    > sprzedac czy mam czekac na rozstrzygniecie w sprawie o powyzszej
    > sygnaturze?? pozdrawiam

    A ty jesteś pan x.x, y.y, komornik b.b, czy może sąsiad z naprzeciwka
    ó.ó?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nastaly tak parszywe czasy, ze nawet gangsterom ufac nie mozna.