  • 11. Data: 2006-02-10 03:05:32
    Temat: Re: Księga wieczysta - o co chodzi z jakimś żytem?
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    l...@p...onet.pl wrote:
    > A ile? Tysiące? setki zł?

    To tak trudno znaleźć? Na rok 2006 cena skupu kwintala żyta wynosi 27,88 zł.
    Na 2005 37,67 zł. Nie wiem, z kiedy masz wpis.

    p.

  • 12. Data: 2006-02-10 08:54:32
    Od: "Sewer" <s...@e...pl>

    > A ile? Tysiące? setki zł?

    Juz wyjaśniam :]

    Np. wpis był z roku 1951 r. q żyta kosztował 36 000 zł /starych/ czyli:

    53,13 q x 36 000 = 1912680 zł/ starych/

    i tak :

    kwotę 1912680 dzielimy przez 10 000 /denominacja/ i wychodzi nam 191zł
    27/100

    Proste ?? myślę że tak ;)

    Takie wyliczenie winien zrobić urząd w wydawanym zezwoleniu na wykreślenie i
    kwotę w nim podana powinieneś wpłacić na rzecz skarbu Państwa w kasie.

    Pewnie zaraz sie zapytasz a gdzie uzyskać informacje na temat wartość q żyta
    na dany rok, odpowiedz jest prosta Urząd Statystyczny.

    --
    z pozdrowieniami Seweryn