  • 1. Data: 2004-09-13 19:13:32
    Temat: Księga Wieczysta - jak ją odnależć?
    Od: <j...@W...gazeta.pl>

    Jak odnaleźć Księgę Wieczystą założoną na nieruchomość? Nie wiem kiedy miało
    to miejsce /prawdobodobnie 30-40 lat temu/. Czy ktoś ma pomysł od czego
    zacząć?

  • 2. Data: 2004-09-13 19:49:48
    Temat: Re: Ksi=EAga Wieczysta - jak j=B1 odnale=BF=E6?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak odnaleĽć Księgę Wieczyst=3F założon=3F na nieruchomo=3Fć? Nie wiem kiedy
    miało
    > to miejsce /prawdobodobnie 30-40 lat temu/. Czy kto=3F ma pomysł od czego
    > zacz=3Fć?

    Wizyta w rejestrze gruntow. Czyli generalnie w starostwie powiatowym.
    Trzeba znalezc na mapie dzialke, odczytac jej numer, a potem za
    kilkanascie zlotych wziasc wypis z rejestru, gdzie bedzie wskazany numer
    ksiegi wieczystej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-09-14 06:05:46
    Temat: Re: Księga Wieczysta - jak ją odnależć?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    j...@W...gazeta.pl napisał
> [...]
    kiedy miało
    > to miejsce /prawdobodobnie 30-40 lat temu/. Czy ktoś ma pomysł od

    Idziesz do wydzialu geodezji (ewidencja gruntow), podajesz adres
    nieruchomosci i otrzymujesz informacje o numerze KW.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2004-09-14 08:16:12
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2004 19:13:32 +0000 (UTC), <j...@W...gazeta.pl>
    napisał:

    > Jak odnaleźć Księgę Wieczystą założoną na nieruchomość? Nie wiem kiedy
    > miało
    > to miejsce /prawdobodobnie 30-40 lat temu/. Czy ktoś ma pomysł od czego
    > zacząć?

    od ewidencji gruntów. Tam zapewne będą mieli podany numer księgi. A potem
    do właściwego wydziału ksiąg wieczystych

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 5. Data: 2004-09-15 11:15:27
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 13 wrz o godzinie 21:49, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Trzeba znalezc na mapie dzialke, odczytac jej numer, a potem za
    > kilkanascie zlotych wziasc wypis z rejestru, gdzie bedzie wskazany numer
    > ksiegi wieczystej.

    Pokaż mi taki wydział geodezji który byle człekowi z ulicy wyda wypis z
    rejestru gruntów, jeżeli nie jest właścicielem ani nie ma interesu
    prawnego.
    A wskazać interes prawny - to nie wystarczy być córką, wujka ciotecznego po
    kądzieli ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-09-15 11:38:25
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Pokaż mi taki wydział geodezji który byle człekowi z ulicy wyda wypis z
    > rejestru gruntów, jeżeli nie jest właścicielem ani nie ma interesu
    > prawnego.

    Powiesz, ze chcesz tą dzialke kupic ...

  • 7. Data: 2004-09-15 11:57:29
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 15 wrz o godzinie 13:38, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Powiesz, ze chcesz tą dzialke kupic ...

    ROTFL ^^^^^
    To życzę powodzenia.

    Z wstępną umową kupna nieruchomości w ręku, z wyznaczonym terminem zapłaty
    i podpisania Aktu Notarialnego - nie otrzymałem odpisu z rejestru
    Gruntów!!!

    Sprawa była nawet załatwiana przez prawnika centrali pewnego banku - z
    Wydziałem Geodezji w K. - również niczego nie wskórał prawnik!
    Na szczęście bank odstąpił od wymogu posiadania tego odpisu przed
    udzieleniem kredytu.

    Nie wiem czy nie poskładać jeszcze jakichś skarg na postępowanie urzędników
    magistratu - czy olać sprawę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-09-15 12:16:33
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > ROTFL ^^^^^
    > To życzę powodzenia.

    Nie musisz. Bralem w ten sposob kilkanascie wypisow ;-)

  • 9. Data: 2004-09-15 12:50:34
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 15 wrz o godzinie 14:16, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie musisz. Bralem w ten sposob kilkanascie wypisow ;-)

    To lepiej byś zachował to dla siebie - bo w przeciwnym przypadku poleca
    głowy w magistracie - jakim prawem Tobie wydano te odpisy?????

    Zgroza!!!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2004-09-15 13:04:25
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > To lepiej byś zachował to dla siebie - bo w przeciwnym przypadku poleca
    > głowy w magistracie - jakim prawem Tobie wydano te odpisy?????
    > Zgroza!!!

    Jaka zgroza ? Przeciez mialem interes prawny ....