  • 301. Data: 2010-12-15 21:47:13
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ieb924$6aa$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > 80x20dni roboczych=1600zł/miesiąc kosztu pracodawcy za pełny etat
    > Piechtochód ?

    Żeby nie wiem co nie wymyślić, to taniej od poczty się tego nie da zrobić,
    bo poczta roznosi te wezwania niejako "przy okazji" więc taniej się tego
    robić nie da. Z drugiej strony poczta po prostu trochę za wysoko poszła z
    cenami względem kosztu tej swojej usługi i stąd tego typu pomysły. Obecnie
    coś koło 6 zł biorą za polecony. Poczta bazuje na mocno krzywdzącej ustawie
    o zakazie konkurencji dla niej. STąd te bzdury z blaszkami przy rachunkach.
    Naparwdę aż się prosi akcja z wysłaniem tych blaszek do miniterstwa lub
    premiera. Jakby dostali tony złomu, to może ktoś by pokombinował, że to bez
    sensowne jest, a poczta i inni operatorzy musieliby zejść z cenami w dół.

  • 302. Data: 2010-12-15 22:12:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-15 22:47, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > może ktoś by pokombinował, że to bez sensowne jest, a poczta i inni
    > operatorzy musieliby zejść z cenami w dół.

    Tak z ciekawości po co te blaszki doklejają ?
    Dostaje je od jakiegoś czasu doklejone do kopert z rachunkami.
    Ktoś chce poczcie ciężej zrobić czy jak ?

    Pozdrawiam

  • 303. Data: 2010-12-15 22:29:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-15 23:12, RadoslawF pisze:

    > Tak z ciekawości po co te blaszki doklejają ?
    > Dostaje je od jakiegoś czasu doklejone do kopert z rachunkami.
    > Ktoś chce poczcie ciężej zrobić czy jak ?

    Czasami tak INPOST robi. Te blaszki raczej są po to, żeby złodziej nie
    mógł wyciągnąć listu z czyjejś skrzynki.

    --
    animka

  • 304. Data: 2010-12-15 22:49:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2010 23:29, animka pisze:

    > Czasami tak INPOST robi. Te blaszki raczej są po to, żeby złodziej nie
    > mógł wyciągnąć listu z czyjejś skrzynki.

    Ty na prawdę jesteś jakaś głupia...

  • 305. Data: 2010-12-15 22:51:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-15 23:12, RadoslawF pisze:
    > Tak z ciekawości po co te blaszki doklejają ?
    > Dostaje je od jakiegoś czasu doklejone do kopert z rachunkami.
    > Ktoś chce poczcie ciężej zrobić czy jak ?

    Poczta ma ustawowy monopol na przesyłki do 50g.
    Dlatego wrzucali blaszki , teraz ich za to pogonili , więc dołączają
    notesik.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 306. Data: 2010-12-15 22:56:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2010 23:12, RadoslawF pisze:

    > Tak z ciekawości po co te blaszki doklejają ?
    > Dostaje je od jakiegoś czasu doklejone do kopert z rachunkami.
    > Ktoś chce poczcie ciężej zrobić czy jak ?

    Te z blaszkami to akurat nie poczta polska wrzuca do skrzynki. Taki np.
    InPost przykleja je do swoich przesyłek, żeby list przekroczył próg
    wagowy, powyżej którego poczta polska nie ma ustawowego monopolu.

    Swoją szosą mając w robocie porównanie doręczeń w wykonaniu listonosza z
    poczty polskiej i doręczycielki z InPostu - to ja wolę dopłacać niż
    narażać adresatów na taki personel. Baba dosłownie robiła nam awantury,
    że w jednym budynku jest kilka firm i ona musi chodzić i roznosić po
    wszystkich. A jakie miała pretensje, jak ktoś źle zaadresował albo
    przysłał na nieaktualny już adres...

    Listonosze też bywają różni, ale jeszcze nigdy nie spotkałem aż takiego
    "folkloru".

  • 307. Data: 2010-12-16 07:46:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czasami tak INPOST robi. Te blaszki raczej są po to, żeby złodziej nie mógł
    > wyciągnąć listu z czyjejś skrzynki.

    Nie, no. Animka teraz przeszłaś samą siebie. Twoja matka w czasie ciąży
    spożywała alkohol?

  • 308. Data: 2010-12-16 07:54:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Żeby nie wiem co nie wymyślić, to taniej od poczty się tego nie da zrobić,
    > bo poczta roznosi te wezwania niejako "przy okazji" więc taniej się tego
    > robić nie da.

    Jak nie jak tak ? Wychodzi, że wystarczy 16 listów dziennie by było taniej.

    > Z drugiej strony poczta po prostu trochę za wysoko poszła z cenami
    > względem kosztu tej swojej usługi i stąd tego typu pomysły.

    Ta ich usługa znacząco szersza jest od tego, co chce akurat ten klient.

> [...]
    > blaszek do miniterstwa lub premiera. Jakby dostali tony złomu, to może
    > ktoś by pokombinował, że to bez sensowne jest, a poczta i inni operatorzy

    Ilu masz tych operatorów by zechcieli zejść z cenami ?

  • 309. Data: 2010-12-16 07:55:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    Czasami tak INPOST robi. Te blaszki raczej są po to, żeby złodziej nie
    mógł wyciągnąć listu z czyjejś skrzynki.
    ROTFL

  • 310. Data: 2010-12-16 07:56:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>

    > Poczta ma ustawowy monopol na przesyłki do 50g.
    > Dlatego wrzucali blaszki , teraz ich za to pogonili , więc dołączają
    > notesik.

    Ale że blaszki nieekoligiczne są a notes tak ? :-)