  • 291. Data: 2010-12-14 19:01:25
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-14 17:19, Icek pisze:
    > ale masz jakieś doświadczenie

    mam

    > bez obrazy ale to nie działa.

    wiem że niekiedy nie działa
    inna sprawa że próbujących tak załatwić sprawę jest mało

    > Dowiadujesz się jak znika Ci kasa z konta.
    > Idziesz do sądu i możesz gówno załatwić

    jak potrafisz, to możesz załatwić
    tyle że idąc do sądu niewiele zrobisz

    KG

  • 292. Data: 2010-12-14 22:52:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010, RadoslawF wrote:

    > Kara jaką jest zwolnienie z pracy jest nie mniej skuteczna

    Podstawowa różnica jest taka, że przy postępowaniu karnym jesteś
    stroną.
    A przy wersji ze zwolnieniu z pracy jesteś... no właśnie.

    > Zapłacisz za takie coś ?

    O ile się nie mylę, niektóre urzędy, sądów nie wyłączając, próbowały
    stosować taką technologię. Dlatego, że wychodziła taniej...
    Niekoniecznie zawsze (pewnie stosowali mix - "lokalnych i blisko"
    swoim pracownikiem, dalszy zasięg - pocztą).

    pzdr, Gotfryd

  • 293. Data: 2010-12-15 09:02:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-14 23:52, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Podstawowa różnica jest taka, że przy postępowaniu karnym jesteś
    > stroną.
    > A przy wersji ze zwolnieniu z pracy jesteś... no właśnie.

    Dodaj że w tym przypadku zwolnieniu dyscyplinarnym.

> [...]
    > Niekoniecznie zawsze (pewnie stosowali mix - "lokalnych i blisko"
    > swoim pracownikiem, dalszy zasięg - pocztą).

    Jakiś niedouczony prawnik uznał że taniej będzie roznosić
    listy pracownikiem sądu 10zł/h niż listonoszem 7zl/h.
    Z równie ciekawych pomysłów ludzi mających pensje z budżetu
    państwa jest produkowanie kopert na własny użytek.
    Bo pracownik zrobi to "taniej" niż specjalizowana maszyna.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 294. Data: 2010-12-15 11:11:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jakiś niedouczony prawnik uznał że taniej będzie roznosić
    > listy pracownikiem sądu 10zł/h niż listonoszem 7zl/h.

    A sądy płacą listonoszom za godziny noszenia ???

  • 295. Data: 2010-12-15 14:57:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-15 12:11, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > A sądy płacą listonoszom za godziny noszenia ???

    Nie mam pojęcia jak ciekawą umowę podpisał sąd z pocztą.
    Ale skoro opłacało się wysyłać własnego pracownika to
    musiała być naprawdę ciekawa.

    Pozdrawiam

  • 296. Data: 2010-12-15 17:58:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie mam pojęcia jak ciekawą umowę podpisał sąd z pocztą.
    > Ale skoro opłacało się wysyłać własnego pracownika to
    > musiała być naprawdę ciekawa.

    cennikowe 5zł (mniej więcej) za list ... 8h x 10zł/h=80zł/5zł ... 16
    listów/dzień

  • 297. Data: 2010-12-15 18:08:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > państwa jest produkowanie kopert na własny użytek.
    > Bo pracownik zrobi to "taniej" niż specjalizowana maszyna.

    Ale czemu taniej. Specyfika tzw. budżetówki. Środki na zatrudnienie są, a
    na zakup kopert nie ma.

  • 298. Data: 2010-12-15 18:49:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-15 18:58, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > cennikowe 5zł (mniej więcej) za list ... 8h x 10zł/h=80zł/5zł ... 16
    > listów/dzień

    Za optymistycznie, 10zł/h to dostaje pracownik, pracodawce
    pracownik kosztuje to więcej. Plus dopłaci za komunikację
    miejską lub inny środek transportu.

    Pozdrawiam

  • 299. Data: 2010-12-15 18:59:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010, RadoslawF wrote:

    > Jakiś niedouczony prawnik uznał że taniej będzie roznosić
    > listy pracownikiem sądu 10zł/h niż listonoszem 7zl/h.

    Prowokujesz do złośliwości :>, bo tu nie prawa trzeba,
    a arytmetyki - i to wcale nie maturalnej.

    Powiadasz, że sąd płaci *listonoszowi* 7 zł/h, czy może
    jednak płaci *poczcie* kilka zł od *sztuki listu*?
    Pracownik 10zł/h powiedzmy wyjdzie "brutto brutto"
    (ze "składkami pracodawcy", urlopem, 15% narzutem na
    obsługę administracyjną itp ze 20 zł/h.
    Ile doręczeń na dzień (powiedzmy: 7h efektywnego
    roznoszenia) wystarczy zrobić, aby to się zaczęło
    opłacać?

    > produkowanie kopert na własny użytek.

    A to faktycznie może się nie udać zrobić taniej ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 300. Data: 2010-12-15 20:39:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Za optymistycznie, 10zł/h to dostaje pracownik, pracodawce
    > pracownik kosztuje to więcej.

    80x20dni roboczych=1600zł/miesiąc kosztu pracodawcy za pełny etat

    > Plus dopłaci za komunikację
    > miejską lub inny środek transportu.

    Piechtochód ?