  • 251. Data: 2010-12-11 09:41:04
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zapłacisz za takie coś ?
    > Jaki procent populacji skorzysta z tego ?

    dużo. Teraz już taka ewidencja funkcjonuje i nazywa się PESEL. Wystarczy
    dodać pola adres w postępowaniu administracyjnym, adres w postępowaniu
    karnym, adres w postępowaniu cywilnym, adres w postępowaniu gospodarczym
    oraz ew pełnomocnik do doręczeń

    Twój interes aby dane w systemie były aktualne pod warunkiem, że sądy będą
    _bezwzględnie_ sprawdzać zgodność danych z rejestrem. Korespondencja
    doręczona na inny adres powinna być bez znaczenia.

    Terez niby jest adres zameldowania czy adres siedziby ale i tak sądy kładą
    na to laske i nie sprawdzają.

    Icek

  • 252. Data: 2010-12-11 09:43:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jest. Trwa miesiąc :)

    ale nie dla korespondencji sądowo administracyjnej

    Icek

  • 253. Data: 2010-12-11 09:46:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wątpię, wystarczy dogadać się z osobą która teraz mieszka pod
    > moim starym adresem żeby odsyłała lub dzwoniła że coś przyszło.
    > W dzieciństwie o takich rozwiązaniach z dziewiętnastego wieku
    > czytałem w książkach. Uważasz że w dwudziestym pierwszym nie
    > zadziałają ?

    a jak nikt nie mieszka ? A jak ktoś wyjechał ?

    Przeprowadzam się w jakieś nowe miejsce, nie spodziewam się poczty. Dopiero
    się remontuje. Remont potrwa ze 2-3 miesiące. W tym czasie przychodzi pare
    awiz. Ja tego nie widze, nie zgłaszam.

    To nie chodzi o to żeby obywatel się pilnował tylko żeby system działał
    sprawnie.

    Icek

  • 254. Data: 2010-12-11 09:47:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jakby sąd miał jeszcze bezpośredni dostęp do danych meldunkowych...

    wystarczy aby sprawdzał aktualność dostarczanego przez powoda wpisu czy
    wypisu z rejestru

    Icek

  • 255. Data: 2010-12-11 10:54:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-10, Arek <a...@e...net> wrote:

    [...]

    > Jest. Trwa miesiąc :)

    Usługa dosyłania może trwać rok (sam korzystam), potem trzeba
    się przejść i można przedłużyć. Aczkolwiek z zastrzeżeniem,
    że nie dotyczy to pism sądowych, czy US nadanych na warunkach
    specjalnych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 256. Data: 2010-12-11 11:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-11 10:41, Użytkownik Icek napisał:

> [...]
    > doręczona na inny adres powinna być bez znaczenia.
    >
    > Terez niby jest adres zameldowania czy adres siedziby ale i tak sądy kładą

    W przypadku firm nie tak bardzo kładą.
    W przypadku osób fizycznych faktycznie wygląda tona patologię,
    tyle że jeśli problem dotyczy kilku przypadków rocznie to nie
    robił bym z tego problemu.

    Pozdrawiam

  • 257. Data: 2010-12-11 11:19:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-11 10:46, Użytkownik Icek napisał:

    > To nie chodzi o to żeby obywatel się pilnował tylko żeby system działał
    > sprawnie.

    Teoretycznie tak, tylko jeśli problem dotyczy kilku przypadków
    na rok to nie zawracał bym sobie tym głowy.

    Pozdrawiam

  • 258. Data: 2010-12-11 11:20:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-11 10:35, Użytkownik RadoslawF napisał:

    > To nie tyle jest system dymania ile kretynizm ludzi nie potrafiącymi
    > się dogadać z innymi ludźmi. Niektórzy jak ty nawet nie pomyśleli
    > o takiej możliwości a teraz prezentują swoja głupotę publicznie.
    > Rób tak dalej a czytające te wypowiedzi dokonają oceny.

    Miało być czytający a nie czytające.

    Pozdrawiam

  • 259. Data: 2010-12-11 11:41:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-11 10:35, RadoslawF pisze:
> [...]
    > o takiej możliwości a teraz prezentują swoja głupotę publicznie.
    > Rób tak dalej a czytające te wypowiedzi dokonają oceny.

    Oczywiście. Ty już sobie świadectwo wystawiłeś.
    Jak podrośniesz to może zrozumiesz, że fikcja doręczenia narusza
    prawo ludzi do sądu, a także to, że inni ludzie powiedzą Ci po prostu
    "spadaj!", bo nie wszyscy będą chcieli być pilnującymi TWOICH interesów
    niewolnikami.
    Ale to bardzo mizerne "może" bo ludzie z mentalnością niewolnika raczej
    nie zmieniają się.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 260. Data: 2010-12-11 11:43:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 12:16, RadoslawF pisze:

    > W przypadku firm nie tak bardzo kładą.
    > W przypadku osób fizycznych faktycznie wygląda tona patologię,
    > tyle że jeśli problem dotyczy kilku przypadków rocznie to nie
    > robił bym z tego problemu.

    Kilka przypadków rocznie, dobry żart ;)

    --
    Liwiusz