  • 1. Data: 2006-10-04 18:16:46
    Temat: Kraków - aplikacja radcowska
    Od: "santijago" <s...@n...pl>

    Witam,

    Czy ktos mógłby mi podpowiedzieć gdzie mam się zgołosić (w Krakowie) żeby
    przystąpić do egzaminu na aplikację radcowską i ile taki egzamin kosztuje
    oraz jak moge sprawdzić termin najbliższego egzaminu? Ciekaw jestem również
    czy sama aplikacje jest płatna?

    Z góry dziękuję - STJG.

  • 2. Data: 2006-10-04 23:17:37
    Temat: Re: Kraków - aplikacja radcowska
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > przystąpić do egzaminu na aplikację radcowską i ile taki egzamin kosztuje
    > oraz jak moge sprawdzić termin najbliższego egzaminu? Ciekaw jestem

    I jako mgr prawa tego nie wiesz ?!
    Nie zartuj. Chcesz byc radca prawnym, a nie wiesz gdzie sie zglosic ? To
    moze nie wiesz co w ogole taki radca robi ?

    Cezar

  • 3. Data: 2006-10-05 07:30:44
    Od: "anducha" <a...@w...o2.pl>

> [...]
    > przystąpić do egzaminu na aplikację radcowską i ile taki egzamin kosztuje
    > oraz jak moge sprawdzić termin najbliższego egzaminu? Ciekaw jestem

    Sprawdź tutaj:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=aplikacja+radcow
    ska&btnG=Szukaj&lr

    Życzę Ci szczęcia na egzaminie, bo będzie Ci potrzebne.

    Anducha