  • 1. Data: 2006-10-04 16:42:00
    Temat: Wypowiedzenie umowy najmu
    Od: Marqu <m...@g...pl>

    Witam, kilka mięsięcy temu wynajełem mieszkanie od kogoś.
    Umowa została podpisana na okres nie krótszy niż roku,
    z zastrzeżeniem że minimalny okres wypowiedzenia to 3 miesiące.
    Umowa została mi przedstawiona w dniu podpisywania bo szczerze
    niewidziałem ile tam będe musiał mieszkać. Ostatnio pare spraw się
    pozmieniało i w związku z tym mam pytanie czy mogę bezkarnie
    wypowiedzieć taką umowę przy zachowaniu 3 miesięcznego okresu
    wypowiedzenia, czy muszę się spodziwać jakiś problemów ze strony
    właścicieli kamienicy?

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi
    Marqu

  • 2. Data: 2006-10-04 18:12:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy najmu
    Od: "damian" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Marqu" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzenia, czy muszę się spodziwać jakiś problemów ze strony
    > właścicieli kamienicy?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi

    :) kilka dni temu zadałem podobne pytanie tylko sytuacja jest odwrotna:
    wynajmujący mimo, że sam nalegał na okres minimum 2 lat, umowę wypowiedział
    po 7 miesiącach, pod koniec września. Okres wypowiedzenia też 3 m-ce.
    Niestety zbyt wiele nie wyjaśniło się. Z zainteresowaniem więc czekam na
    odpowiedzi jakie tu się znajdą :)

    Damian

  • 3. Data: 2006-10-08 22:00:57
    Od: m...@g...com

    damian wrote:

> [...]
    > 3 m-ce. Niestety zbyt wiele nie wyjaśniło się. Z zainteresowaniem więc
    > czekam na odpowiedzi jakie tu się znajdą :)

    A może by wkleić tak tekst umowy (z wycięciem danych osobowych), to by można
    było powiedzieć więcej?.

    Jak dla mnie, jest to umowa na czas nieokreślony, z tym że okres
    wypowiedzenia na początku jest tyle ile zostało do końca roku, zaś potem 3
    miesiące.

    p. m.