  • 1. Data: 2006-10-04 17:18:08
    Temat: Kiedy mandat sie przedawnia?
    Od: "Profil1" <r...@n...pl>

    Witam,

    3 lata temu dostalem mandat kredytowy (200 zl). Do dzisiaj go nie
    zaplacilem, ani w zaden sposob nie probowano nawet pobierac ode mnie tej
    naleznosci.
    Kiedy ta sprawa sie przedawni i policjanci nie beda juz mogli scigac mnie za
    to wykroczenie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-04 17:40:16
    Temat: Re: Kiedy mandat sie przedawnia?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > 3 lata temu dostalem mandat kredytowy (200 zl). Do

    Właśnie 3 lata.

    > Kiedy ta sprawa sie przedawni i policjanci nie beda juz mogli scigac mnie
    > za to wykroczenie?

    Policjanci NIGDY nie ścigają za przedawnione mandaty. Ich robota kończy się
    na wysłaniu mandatów do urzędów wojewódzkich.

    +inż.prawa+