  • 11. Data: 2011-07-02 20:20:57
    Temat: Re: Kradzież w sklepie - eksperyment
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-02 22:06, miodu pisze:

    > ... czy tylko robisz za moralizatora mającego w temacie gówno do
    > powiedzenia? Bo w tej roli sprawdzasz się doskonale. Szkoda że
    > merytorycznie deklasuje cię butelka PET.

    No cóż, rozmowa z tobą nie wymaga większej wiedzy więc specjalnie się
    nie przyłożyłem.

    --
    spp

  • 12. Data: 2011-07-02 21:13:59
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 22:20, spp <s...@o...pl> wrote:

    > No c , rozmowa z tob nie wymaga wi kszej wiedzy wi c specjalnie si
    > nie przy o y em.
    >
    > --
    > spp

    Więc polecę ci miejsce gdzie możesz się przyłożyć - najbliższe
    torowisko. Nie będzie pożytku co prawda, ale i ty będziesz
    usatysfakcjonowany, i smrodu mniej.

  • 13. Data: 2011-07-03 07:11:03
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 21:16, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Z odziejstwo to nie pierdo a.
    >
    > --
    > spp

    Odszczekuję co mówiłem. Złodziejstwo to rzeczywiście poważne
    przestępstwo. Co sądzisz o takim wymiarze kary jak w tym filmiku?
    Podoba ci się, co?

    (UWAGA: drastyczne sceny)

    http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=ws
    hh1bU75xMHdx3Qwriz

  • 14. Data: 2011-07-03 15:59:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 21:06:31 +0200, miodu <o...@g...com> said:

    > Areszt albo ograniczenie wolności za taką pierdołę?

    Kodeksy nie oceniają wartości artystycznej rzeczy, któą chcesz ukraść
    - zajmują się kradzieżą jako taką.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-07-03 19:30:31
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 3 Lip, 17:59, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Kodeksy nie oceniaj warto ci artystycznej rzeczy, kt chcesz ukra
    > - zajmuj si kradzie jako tak .
    >
    > --
    > Bydl

    Zgadza się, podchodzę do tematu bardzo praktycznie, stąd podałem
    przybliżoną wartość przedmiotu który bym ewentualnie ukradł, a chyba
    za pierdołę wartą 35 pln nie wsadzają do aresztu czy więzienia? Ew.
    podpalają żywcem jak kolega spp by sobie życzył

  • 16. Data: 2011-07-03 19:46:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-03 21:30:31 +0200, miodu <o...@g...com> said:

    > Zgadza się, podchodzę do tematu bardzo praktycznie, stąd podałem
    > przybliżoną wartość przedmiotu któr...

    ...a powoduje, że jest to wykroczenie.
    Karą może być areszt, grzywna, ograniczenie wolności.
    Wszystko w rękach sędziego/sędzi(*).

    > bym ewentualnie ukradł, a
    > chyba
    > za pierdołę wartą 35 pln nie wsadzają do aresztu

    Wsadzają.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-07-04 14:19:17
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 3 Lip, 21:46, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > ...a powoduje, że jest to wykroczenie.
    > Karą może być areszt, grzywna, ograniczenie wolności.
> [...]

    Czyli pod względem prawa jesteśmy gdzieś między Kenią a Ukrainą.