  • 1. Data: 2011-07-02 14:06:06
    Temat: Kradzież w sklepie - eksperyment
    Od: miodu <o...@g...com>

    Witam

    Jeden z muzyków hip hopowych, którego pseudonimu nie chcę wymieniać, w
    swoich porażająco "dojrzałych" tekstach popiera złodziei, oddaje im
    tzw "respekt".

    Teoretycznie mógłbym ukraść jego płytę z internetu, ale tak naprawdę
    nie jest warta mojego czasu i przestrzeni na dysku. Chciałbym jednak
    dla eksperymentu wejść do Empiku czy innego sklepu muzycznego (ukrytą
    kamerą nagrywać sytuację) i wynieść (czytaj: ukraść) jego płytę. Co
    może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, że
    bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-02 16:03:12
    Temat: Re: Kradzież w sklepie - eksperyment
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, że
    > bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

    Nie bardzo rozumiem, co ma do pytania historia rapera i tego co śpiewa, bo
    sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy
    tylko empik nie rapera.

    pozdrawiam
    p.g.

  • 3. Data: 2011-07-02 16:06:17
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 18:03, "prg" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    > sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy

    Ja to rozumiem, ale tu chodzi bardziej o tzw "performans" niż
    faktyczną kradzież, i konsekwencje z kradzieżą związane

  • 4. Data: 2011-07-02 16:21:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-02 18:03, prg pisze:

    > Nie bardzo rozumiem, co ma do pytania historia rapera i tego co śpiewa,
    > bo sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec
    > okradnieszy tylko empik nie rapera.

    I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.

    --
    s[p

  • 5. Data: 2011-07-02 16:23:54
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 18:21, spp <s...@o...pl> wrote:

    > I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.
    >
    > --
    > s[p

    Zgadza się, dlatego zawarłem pytanie już w pierwszym poście, które
    brzmi: "Co może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby

  • 6. Data: 2011-07-02 16:49:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2011 18:23, miodu pisze:
> [...]
    > brzmi: "Co może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby
    > prawdopodobne, że bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok

    Mandat za wykroczenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2011-07-02 18:35:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 16:06:06 +0200, miodu <o...@g...com> said:

    > Co
    > może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, ż
    > bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

    Jak zwykle:
    areszt, ograniczenie wolności, grzywna.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-07-02 19:06:31
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 20:35, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Jak zwykle:
    > areszt, ograniczenie wolności, grzywna.
    >
    > --
    > Bydlę

    Areszt albo ograniczenie wolności za taką pierdołę? To jakiś
    europejski Bangladesz

  • 9. Data: 2011-07-02 19:16:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-02 21:06, miodu pisze:

    > Areszt albo ograniczenie wolności za taką pierdołę? To jakiś
    > europejski Bangladesz

    Złodziejstwo to nie pierdoła.

    --
    spp

  • 10. Data: 2011-07-02 20:06:26
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Lip, 21:16, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Z odziejstwo to nie pierdo a.
    >
    > --
    > spp

    Przechodzenie na czerwonym świetle to też poważne przestępstwo. Wiem,
    wiem. Tak z ciekawości - siedzisz na tej grupie z jakiegoś konkretnego
    powodu, czy tylko robisz za moralizatora mającego w temacie gówno do
    powiedzenia? Bo w tej roli sprawdzasz się doskonale. Szkoda że
    merytorycznie deklasuje cię butelka PET.