  • 1. Data: 2011-07-02 16:54:28
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: m...@p...onet.pl

    czyli jezeli zaniesie zaswiadczenie o ciazy to moga je zwolnic? jesli da L4 to
    nie. a co z urlopami?

  • 2. Data: 2011-07-02 16:56:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2011 18:54, m...@p...onet.pl pisze:
    > czyli jezeli zaniesie zaswiadczenie o ciazy to moga je zwolnic?

    O ile mi wiadomo, to tak. Inna sprawa, po co ma zanosić zawiadomienie o
    ciąży?

    > jesli da L4 to
    > nie.

    O ile mi wiadomo, to nie mogą.

    > a co z urlopami?

    Na moją wiedzę, przysługują jej normalnie. Wybierze sobie po urodzeniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2011-07-02 18:32:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-02 18:54, m...@p...onet.pl pisze:
    > czyli jezeli zaniesie zaswiadczenie o ciazy to moga je zwolnic? jesli da L4 to
    > nie. a co z urlopami?

    A po co ma dawać zaświadczenie o ciąży? To chyba nie publiczna sprawa.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-07-04 09:10:34
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 20:32:26 +0200, Animka napisał(a):

    > A po co ma dawać zaświadczenie o ciąży? To chyba nie publiczna sprawa.

    Baba i taka durna.
    Co zresztą samo w sobie jest naturalne :))

  • 5. Data: 2011-07-04 09:13:05
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 18:56:43 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Inna sprawa, po co ma zanosić zawiadomienie o ciąży?

    tristan...ty tak na poważnie?

    Ja to się zastanawiam, jak to się dzieje, że &^%$$&%&$^% mają "średnie
    wykształcenie"?
    Wiem że papier jest cierpliwy i wszystko przyjmie, ale bez przesady....
    animka, tristan...... wasz poziom inteligencji, wiedzy jest niższy niż
    uczniów pierwszej, góra drugiej klasy szkoły podstawowej.