  • 31. Data: 2003-01-02 09:19:38
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    news:av0tie$q6t$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:av0t8l$nm6$...@n...tpi.pl...
    > historia

    > no nie przesadzaj ;-) ubolewam nad tym co sie dzieje np. w służbie zdrowia
    > ...być głodnym to jakosc pracy jest wątpliwa i jakas nie moge sobie
    > wyobrazić tego by pracować na pusty brzuszek :P

    Rozumiem Cię i dzielę z Tobą ten ból, sam powiedziałem że zarobki powinny
    być tam wyższe, ale i tak
    uważam że pracę należy wykonywać dobrze niezależnie od płacy, każdy może
    odejść z pracy i ją zmienić (wiem że to nie takie proste w obecnych
    czasach).
    Zresztą jeżeli ktoś jest solidny łatwiej znajdzie i utrzyma tą prace niż
    taki który
    chciałby zarabiać krocie, pracować maksymalnie 8h i najlepiej gdyby mu nie
    przeszkadzano prze 6h pracy i nie kazano robić jakiś głupot z papierami itd.
    A są tacy (sam znam takowych) którzy wolą siedzieć w domu albo pobierać
    zasiłek
    żeby się zbytnio nie przemęczyć i na zawał nie umrzeć ;)))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 32. Data: 2003-01-02 09:23:02
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 33. Data: 2003-01-02 10:04:19
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    No to kurde jestem Twoim przeciwieństwem.
    Nie rozumiem wypłacania zasiłków od tak. Jest naprawdę
    wiele prac czy to gminnych czy to miejskich do zrobienia
    na które wcale nie trzeba nakładów finansowych poza ludzką pracą.
    Dlaczego nie wypłacić bezrobotnym troszkę większej kwoty
    i nie "wykorzystać" ich do porządkowania i tego typu prac.
    Tak już odpowiadam, mam pracę i mnie to bezpośrednio na dzień dzisiejszy nie
    dotyczy
    ale gdybym został bez pracy nie chciałbym siedzieć sfrustrowany w domu
    i odbierać zasiłku, wolałbym na niego zarobić. Tylko niech ktoś źle tego nie
    zrozumie,
    nie twierdzę, że jest w tym coś złego, że bezrobotny odbiera zasiłek, ale
    jest zła organizacja, że poza wypłacaniem takowego nikt nie wykorzysta siły
    roboczej
    i nie da zajęcie dla utrzymania nawyku pracy i wykonania prac, które są
    potrzebne.
    A myślę , że jest tyle do zrobienia w Polsce, że nie trzeba postępować jak
    swego czasu w USA,
    czyli dać bezrobotnym łopatę gdzie jedni kopią rów a drudzy go za nimi
    zasypują.
    Popieram zasiłki jak najbardziej i jestem za wydłużeniem okresu wypłacania,
    ale jednocześnie dając jakieś zajęcie bezrobotnemu. Nie chodzi tu o normalną
    pracę ale o pracę która pozwoli mu przetrwać przez okres poszukiwania innej
    pracy.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 34. Data: 2003-01-02 10:08:18
    Temat: Odp: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av12p8$6t4$...@n...tpi.pl...
    > pracę ale o pracę która pozwoli mu przetrwać przez okres poszukiwania
    innej
    > pracy.

    byc moze bedzie lepiej teraz po nowelizacji kiedy małe jednostki nie bedą
    musiały wypłacać odpraw emerytalnych to dobry krok w kierunku małemu
    przesiebiorcy

    Sandra

  • 35. Data: 2003-01-02 10:19:42
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > byc moze bedzie lepiej teraz po nowelizacji kiedy małe jednostki nie bedą
    > musiały wypłacać odpraw emerytalnych to dobry krok w kierunku małemu
    > przesiebiorcy

    Myślę że jeszcze wiele reform przed nami :((((((((( a szczególnie wiele
    zmian z "dobrego" na jeszcze "lepsze" i to przez wiele lat.
    Ale myśl że nasze dzieci byćmoże będą miały lepiej i mniej kretynów
    i niekompetentnych ludzi wsród dycydentów, zapala światełko w tunelu.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 36. Data: 2003-01-02 10:24:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av13m3$cug$...@n...tpi.pl...
    > i niekompetentnych ludzi wsród dycydentów, zapala światełko w tunelu.

    i pójdziemy o laskach w strone światła Dareczku hehe :P

    Sandra

  • 37. Data: 2003-01-02 10:46:44
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > Ale myśl że nasze dzieci byćmoże będą miały lepiej i mniej kretynów
    > i niekompetentnych ludzi wsród dycydentów, zapala światełko w tunelu.

    Nasi rodzice i dziadkowie tez mieli taka nadzieje.

  • 38. Data: 2003-01-02 11:51:58
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Nasi rodzice i dziadkowie tez mieli taka nadzieje.

    I za to musisz dziękować, gdyby nie ta nadzieja to by ani Ciebie
    ani mnie na świecie nie było.
    No ale co, nie ma co narzekać jednostki muszą walczyć z kretyństwem
    te małe "wojenki" są potrzebne, aby kiedyś zjednoczyły się siły
    aby "zawalczyć" razem. Mam nadzieje że wniosę do tego swoją cegiełkę
    i na coś się to przyda. I właśnie dlatego że mam nadzieje, będę miał kiedyś
    dzieci ;))),
    gdybym jej nie miał to nie widział bym sensu płodzić następnego
    nieszczęśnika
    który z założenia ma przegranie życie ;)))).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 39. Data: 2003-01-02 12:44:31
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > gdybym jej nie miał to nie widział bym sensu płodzić następnego
    > nieszczęśnika
    > który z założenia ma przegranie życie ;)))).

    Zgadzam sie z toba w 100% dlatego od pewnego czasu ostro walcze z kretynami,
    ale bywa to stresujace.
    Moze dzieki temu chociaz ciut bedzie lepiej moim potomkom.

  • 40. Data: 2003-01-02 13:12:51
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Zgadzam sie z toba w 100% dlatego od pewnego czasu ostro walcze z
    kretynami,
    > ale bywa to stresujace.
    > Moze dzieki temu chociaz ciut bedzie lepiej moim potomkom.

    Taka postawa jest słuszna. Dobrze wiedzieć, że mam sprzymierzeńca
    (chyba jest ich coraz więcej), który się nie poddał w walce. Może kiedyś
    będziemy mieli okazje połączyć siły. Kurde zobacz będzie nas już dwóch,
    jeszcze roczek, dwa i może zjednoczymy pokaźną armię!!! ;))))))))))))
    Szykuj broń, ja swój miecz już mam zakrwawiony i aż rwie się sam do boju!!
    ;)))))))

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S. Życzę wytrwałości i nie odpuszczaj, ja też się postaram!!! ;))))