  • 41. Data: 2003-01-02 14:44:31
    Temat: Odp: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av1dr9$g20$...@n...tpi.pl...
    > Taka postawa jest słuszna. Dobrze wiedzieć, że mam sprzymierzeńca
    > (chyba jest ich coraz więcej), który się nie poddał w walce. Może kiedyś
    > będziemy mieli okazje połączyć siły. Kurde zobacz będzie nas już dwóch,
    > jeszcze roczek, dwa i może zjednoczymy pokaźną armię!!! ;))))))))))))
    > Szykuj broń, ja swój miecz już mam zakrwawiony i aż rwie się sam do boju!!
    > ;)))))))

    haha ale macie szczęscie :-) ojciec dłubał i wydłubał :-)

    Sandra

  • 42. Data: 2003-01-03 07:23:42
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > haha ale macie szczęscie :-) ojciec dłubał i wydłubał :-)

    Pewnie że mamy szczęście, zobacz jakie sztuki wydłubał :P

    Pozdrawiam

    Darek

  • 43. Data: 2003-01-03 14:49:45
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    > adwokatów? to całkiem inna bajka :-) a niby dlaczego nie maja dobrze
    > zarobić na kims kto ma np.firme ?

    A dlaczego mają w d... kogoś kto nie ma firmy
    i nie da im zarobić, mimo że obowiązki z urzędu
    powinni wykonywać dobrze?

    W takiej sytuacji jak jest głównie bandytów i złodziei
    stać na uczciwy proces.

    Pozdrawiam ... Miroo

  • 44. Data: 2003-01-03 14:51:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Miroo (usun USUNTO z adresu!) <U...@p...fm> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:av47sq$cm6$...@n...tpi.pl...
    > A dlaczego mają w d...

    po pierwsze bardzo brzydko mówisz ale widocznie tak lubisz :-) masz prawo
    choc wg mnie bardziej elegancko brzmiałoby w " pupie"
    :-)

    kogoś kto nie ma firmy
    > i nie da im zarobić, mimo że obowiązki z urzędu
    > powinni wykonywać dobrze?

    nie wszyscy tacy są ale w części musze przyznać racje...

    Sandra

  • 45. Data: 2003-01-03 15:13:55
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    > po pierwsze bardzo brzydko mówisz ale widocznie tak lubisz :-) masz prawo
    > choc wg mnie bardziej elegancko brzmiałoby w " pupie"

    A w którym miejscu napisałem brzydkie słowo? :)
    Nie napisałem, chociaż pomyślałem. Mam złe
    doświadczenia :(

    Pozdrawiam ... Miroo