    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Date: Thu, 2 Jan 2003 11:04:19 +0100

    No to kurde jestem Twoim przeciwieństwem.
    Nie rozumiem wypłacania zasiłków od tak. Jest naprawdę
    wiele prac czy to gminnych czy to miejskich do zrobienia
    na które wcale nie trzeba nakładów finansowych poza ludzką pracą.
    Dlaczego nie wypłacić bezrobotnym troszkę większej kwoty
    i nie "wykorzystać" ich do porządkowania i tego typu prac.
    Tak już odpowiadam, mam pracę i mnie to bezpośrednio na dzień dzisiejszy nie
    dotyczy
    ale gdybym został bez pracy nie chciałbym siedzieć sfrustrowany w domu
    i odbierać zasiłku, wolałbym na niego zarobić. Tylko niech ktoś źle tego nie
    zrozumie,
    nie twierdzę, że jest w tym coś złego, że bezrobotny odbiera zasiłek, ale
    jest zła organizacja, że poza wypłacaniem takowego nikt nie wykorzysta siły
    roboczej
    i nie da zajęcie dla utrzymania nawyku pracy i wykonania prac, które są
    potrzebne.
    A myślę , że jest tyle do zrobienia w Polsce, że nie trzeba postępować jak
    swego czasu w USA,
    czyli dać bezrobotnym łopatę gdzie jedni kopią rów a drudzy go za nimi
    zasypują.
    Popieram zasiłki jak najbardziej i jestem za wydłużeniem okresu wypłacania,
    ale jednocześnie dając jakieś zajęcie bezrobotnemu. Nie chodzi tu o normalną
    pracę ale o pracę która pozwoli mu przetrwać przez okres poszukiwania innej
    pracy.

    Pozdrawiam

    Darek