  • 1. Data: 2010-01-02 11:37:43
    Temat: Komornik chce nr konta do zajęcia
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Kolega się przejechał trochę na wynajmie mieszkania, lokatorzy nie płacili,
    potem zniknęli. Sprawa w sądzie była, wyrok korzystny dla niego.
    Poszedł więc z tymże do komornika, a ten mu powiedział, że jak poda mu nr
    konta dłużnika to on kasę ściągnie.

    To normalne jest? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-01-02 11:42:04
    Temat: Re: Komornik chce nr konta do zajęcia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kapsel pisze:
> [...]
    > potem zniknęli. Sprawa w sądzie była, wyrok korzystny dla niego.
    > Poszedł więc z tymże do komornika, a ten mu powiedział, że jak poda mu nr

    I tak i nie. Obowiązkiem wierzyciela jest wskazanie majątku do
    egzekucji. Jednak nie trzeba podawać numeru konta - można wskazać bank,
    w którym dłużnik ma konto, a komornik zajmie wszystkie jego konta w tym
    banku.

    Można również zlecić komornikowi poszukiwanie majątku dłużnika, ale
    jest to usługa odpłatna.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-02 13:55:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > potem zniknęli. Sprawa w sądzie była, wyrok korzystny dla niego.
    > Poszedł więc z tymże do komornika, a ten mu powiedział, że jak poda mu nr

    dostarcz mu liste wiekszosci wiekszych bankow w polsce. Wysle 50 zajec i
    moze sie trafi.

    Ale co do zajecia to mi sie wydawalo, ze komornik zadaje zapytanie do ZUSu i
    US gdzie delikwent pracuje.

    Icek

  • 4. Data: 2010-01-02 15:19:03
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > dostarcz mu liste wiekszosci wiekszych bankow w polsce. Wysle 50 zajec i
    > moze sie trafi.

    Każde zapytanie kosztuje. Najpierw wezwie wierzyciela do zapłaty zaliczki.
    Poza tym, przy zastosowaniu twojej metody - wystarczy, aby klient miał konto w
    banku spółdzielczym...

    > Ale co do zajecia to mi sie wydawalo, ze komornik zadaje zapytanie do ZUSu i
    > US gdzie delikwent pracuje.

    Wierzyciel musi o to najpierw zawnioskowac.