  • 1. Data: 2010-01-01 17:03:30
    Temat: Powolywanie sie na nieistniejacy przepis
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    Witam,

    Czy na podstawie ze zalacznik do umowy o prace w sprawie
    odpowiedzialnosci materialnej pracownika, odwoluje sie do zapisow
    kodeksu pracy ktore juz nieistnieja (art. 123-wysokosc szkody; obecnie
    jest skreslony) - ma prawo do odmowy pokrycia jakiegokolwiek manka jakie
    zostalo stwierdzone w trakcie inwentury?

    pozdrawiam z zyczeniami w Nowym Roku

    //GF

  • 2. Data: 2010-01-01 17:37:43
    Temat: Re: Powolywanie sie na nieistniejacy przepis
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GFusion" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skreslony) - ma prawo do odmowy pokrycia jakiegokolwiek manka jakie
    > zostalo stwierdzone w trakcie inwentury?

    MOim zdaniem nie, bo nadal istnieje odpowiadzialność materialna.

  • 3. Data: 2010-01-01 18:35:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > pracownika, odwoluje sie do zapisow kodeksu pracy ktore juz nieistnieja
    > (art. 123-wysokosc szkody; obecnie jest skreslony)

    IMHO należy to traktować jako odwołanie się do przepisów istniejących w
    chwili zawarcia umowy.

  • 4. Data: 2010-01-01 22:30:23
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "GFusion" <b...@o...pl> napisał w
    >
    > IMHO należy to traktować jako odwołanie się do przepisów istniejących w
    > chwili zawarcia umowy.

    witam,

    w takim razie kiedy nastapilo skreslenie art. 123 KP ? bo szukam i
    znalezc nie moge...

    //GF

  • 5. Data: 2010-01-02 07:41:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 01 Jan 2010 23:30:23 +0100, GFusion napisał(a):

    > witam,
    >
    > w takim razie kiedy nastapilo skreslenie art. 123 KP ? bo szukam i
    > znalezc nie moge...
    >
    > //GF

    na stronach sejm.gov.pl są akty prawne obowiązujące i wygasłe, a także akty
    prawne je zmieniające;
    szukaj pod linkiem akty zmieniające, jest tego dużo, ale powinieneś znaleźć

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 6. Data: 2010-01-03 20:33:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2010-01-01 18:03, GFusion pisze:

    > zapisow kodeksu pracy ktore juz nieistnieja (art. 123-wysokosc szkody; obecnie
    > jest skreslony) -

    Art. 123 kp wcale nie dotyczył wysokości szkody. A nie obowiązuje od
    1985 roku. Jego odpowiednik obowiązuje w innej ustawie. Więc nic się nie
    zmieniło.

    --
    @2009 Johnson