  • 21. Data: 2013-07-03 22:21:09
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > zalezy od ustawien telefonu. nie od ustawien operatora.

    Z TECHNICZNEGO punktu widzenia połączenia trwa do momentu rozłączenia
    (czyli naciśnięcia czerwonej słuchawki) przez tego, który połączenie
    zainicjował. W wielu przypadkach np. (dla uproszczenia) w komórkach
    połączenie może zakończyć też osoba, do której dzwonisz.
    owszem, zdarzają się błędy w sygnalizacji między operatorami, a nawet
    wewnątrz sieci jednego operatora. Mówiąc szczerze coraz częściej się
    zdarzają. Kiedyś obserwowałem to raz na kilka miesięcy, teraz zdarza się,
    że kilka razy w tygodniu. Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że
    dzwoniący naciska czerwoną słuchawkę, a połączenie trwa (lub nalicza się)
    nadal.

    Z PRAWNEGO punktu widzenia czas połączenia jest zdefiniowany w regulaminie
    świadczenia usług. I tej wersji należy się trzymać w korespondencji z
    operatorem. Żadne inne tezy ani w procesie reklamacyjnym ani przed sądem
    nie będą miały mocy sprawczej :-)

  • 22. Data: 2013-07-03 22:23:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że
    > dzwoniący naciska czerwoną słuchawkę, a połączenie trwa (lub nalicza się)
    > nadal.

    Autokorekta: NIGDY w sprawnym telefonie.

  • 23. Data: 2013-07-03 23:54:22
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-07-03 14:53, witek pisze:

    > to niech zlozy reklamacje tam gdzie kupil albo
    > u producenta.

    Może jednak trzymałbyś się faktów, zamiast je
    naginać.
    Nie kupił tylko dostał od telekomu ramach
    abonamentu.

    > telekomy nie sa odpowiedzialne za instrukcje
    > obslugi telefonu innego producenta.

    Jakiego innego producenta?
    To telekomy produkują telefony czy nie?

    > zaloz, ze pisze co mu sie wydaje. nikoniecznie
    > prawde.

    Ty już swoje założenia wyłuszczyłeś.
    Wg. ciebie Paweł to niepiśmienny idiota.

    --
    JK

  • 24. Data: 2013-07-04 00:36:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JK wrote:

    > Może jednak trzymałbyś się faktów, zamiast je naginać.
    > Nie kupił tylko dostał od telekomu ramach abonamentu.

    no i?
    jakas roznica?

    > Jakiego innego producenta?
    > To telekomy produkują telefony czy nie?

    Nie.
    A ty w ogole masz watpliwosci?

    > Ty już swoje założenia wyłuszczyłeś.
    > Wg. ciebie Paweł to niepiśmienny idiota.

    wg mnie napisal na gorąco co mu sie wydaje, niekoniecznie zgodnie z
    rzeczywistoscia.
    .

  • 25. Data: 2013-07-04 02:17:44
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-07-04 00:36, witek pisze:

    > no i?
    > jakas roznica?

    Składa reklamacje do telekomu (choć na razie
    żali się tu).
    Czyli tam gdzie kupił.
    Różnica taka, że pieprzysz bzdury i nie
    pamiętasz tego co napisałeś między jednym
    postem a drugim.

    > Nie.
    > A ty w ogole masz watpliwosci?

    Ale ty twierdzisz, że produkują.

    > wg mnie napisal na gorąco co mu sie wydaje,
    > niekoniecznie zgodnie z rzeczywistoscia.
    > .

    Niekoniecznie zgodne rzeczywistością, a nawet
    sensem są twoje wypowiedzi.

    --
    JK

  • 26. Data: 2013-07-04 02:17:56
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 21:21:09 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Z TECHNICZNEGO punktu widzenia połączenia trwa do momentu rozłączenia
    >
    > (czyli naciśnięcia czerwonej słuchawki) przez tego, który połączenie
    >
    > zainicjował.

    Do momentu rozlaczenia przez jednego z rozmowcow - obojetnie ktorego. jezeli jedne z
    rozmowcow sie rozlacza rozmowa jest przerywana, jezeli jest inaczej to ktos tu
    kantuje...

  • 27. Data: 2013-07-04 07:58:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    JK wrote:

    > Ty już swoje założenia wyłuszczyłeś.
    > Wg. ciebie Paweł to niepiśmienny idiota.

    W sumie też miałem telefony w różnych sieciach
    (nadal mam w trzech) z różnymi taryfami, korzystam z sieci itp
    i jakoś prawie nigdy nie zdarzyło mi się zapłacić
    więcej niż oczekiwałem, więc opisaną sytuację przyjmuję jako klasyczny
    przykład głupoty abonenta. To, że regulaminy i taryfy są tak skonstruowane,
    żeby
    wyciagnąć jak najwięcej to inna sprawa, ale jest też druga strona medalu:
    taryfę można sobie skomponowac tak, żeby płacić niewiele za maksimum
    korzyści.
    Reguła jest prosta: ci, którzy nie umieją czytać muszą zapłacić więcej.

  • 28. Data: 2013-07-04 08:26:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 3 Jul 2013 20:13:54 +0200, Pawel U. napisał(a):

    > ludzie pamiętają telefonię stacjonarną, od lat przyzwyczajeni do klawiatury
    > używają ją jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze pukają w obrazki.

    Też jestem przyzwyczajony do klawiatury, dlatego najchętniej korzystam z
    samsungów. Połączenia odbieram klawiszem Home, kończę klawiszem Power.
    I już gdy byłem w wielku wyrażanym jedną cyfrą, nauczono mnie, że kończenie
    połączenia to sprawa inicjującego.

    AK