  • 11. Data: 2013-07-02 18:39:19
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: SJS <s...@p...pl>

    > Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to
    > ja jestem idiota.

    Jestem w Plusie od prawie samego początku czyli kilkanascie lat
    i nie miałem tego typy problemów do tego roku gdy na wszelkie możliwe
    sposoby nabijają mnie w butelke
    Czyli nie ja zidiociałem tylko opracowali metody nabijania
    --
    sjs

  • 12. Data: 2013-07-02 20:15:19
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > zdziadziało nam społeczeństwo.

    Dziwi mnie Twoje podejście. Czy jeśli aparat powoduje naliczanie
    opłat za rozłączoną rozmowę telefoniczną, to jest on wg Ciebie
    wadliwy, czy nie jest?

    Czy telekom odpowiada przed klientami, za wadliwe działanie
    aparatów, które im dostarcza, jako część umowy o abonament?

    Czy jeśli napiszą w instrukcji, że naciśnięcie zielonego przycisku między
    godziną 14 a 18 spowoduje wykupienie usługi X za 1000 zł, to będzie
    jeszcze ok czy już nieok (tak wiem, właśnie podpowiedziałem komuś
    świetny sposób na zarobek)?

  • 13. Data: 2013-07-02 22:03:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2013 18:39, SJS pisze:

> [...]
    > sposoby nabijają mnie w butelke
    > Czyli nie ja zidiociałem tylko opracowali metody nabijania

    Pewnie spisek rosyjskiego wywiadu...

  • 14. Data: 2013-07-02 23:08:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:

    > Dziwi mnie Twoje podejście. Czy jeśli aparat powoduje naliczanie
    > opłat za rozłączoną rozmowę telefoniczną, to jest on wg Ciebie
    > wadliwy, czy nie jest?

    aparat nie nalicza niczego.
    po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie
    ustalilismy.

    > Czy telekom odpowiada przed klientami, za wadliwe działanie
    > aparatów, które im dostarcza, jako część umowy o abonament?

    w zakresie rekojmi, itp itd, tak
    po drugie nie ustalono, ze wadliwy, bo nikt go nie oddal do reklamacji.

> [...]
    > godziną 14 a 18 spowoduje wykupienie usługi X za 1000 zł, to będzie
    > jeszcze ok czy już nieok (tak wiem, właśnie podpowiedziałem komuś

    nie wiem jak aparat mialby ci swiadczyc jakas usluge
    ale jesli takie cos bedzie zawarte w umowie z polkomtelem to tak.

  • 15. Data: 2013-07-02 23:12:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SJS wrote:

> [...]
    > sposoby nabijają mnie w butelke
    > Czyli nie ja zidiociałem tylko opracowali metody nabijania

    bylem w centertelu jak tylko powstala telefonia komorkowa, jeszcze ta
    analogowa. na sczescie kaloryfera w bagazniku juz nie wozilem.
    bylem, w erze, plusie, idei potem orange.
    z roznych uslug korzystalem i co najwyzej dalem sie nabic sam jak nie
    zablokowalem klawiatury telefonu.

    kup sobie prepaid, nie bedziesz mial problemow.

  • 16. Data: 2013-07-02 23:13:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pewnie spisek rosyjskiego wywiadu...

    na pewno macierewicz powola komisje sledcza.

  • 17. Data: 2013-07-03 10:42:29
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > aparat nie nalicza niczego.

    Napisałem *powoduje*. Mam starą nokię i jak mój rozmówca się
    rozłączy, to już nie muszę niczego naciskać, aby operator przestał
    naliczać opłatę za rozmowę, gdyż rozmowy już nie ma.

    Skoro "Galxy Mini 2" powoduje takie skutki, jak napisał Pawel,
    to najpewniej jego egzemplarz jest wadliwy. Może też być tak, że
    jest to cecha wszystkich Galaxy Mini 2 działających w sieci t-mobile.

    Wówczas typowym dla telekomów sposobem "zaradzenia"
    problemowi będzie umieszczenie w instrukcji stosownej informacji
    i cieszenie się na zysk z "idiotów co nie czytają instrukcji". Maja
    to przećwiczone na aparatach, które "same" łączą się z internetem.

    > po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie
    > ustalilismy.

    Komentuję to, co Pawel napisał, zakładam, że pisze on prawdę.

    > nie wiem jak aparat mialby ci swiadczyc jakas usluge
    > ale jesli takie cos bedzie zawarte w umowie z polkomtelem to tak.

    Aparat? Telekom, nie aparat. Aparatem aktywujesz, jeśli obierzesz
    rozmowę między 14 a 18. Wszystko w umowie oraz w instrukcji;
    podpisywać nie musisz, ale przecież wszyscy operatorzy tel. oferują
    to samo. To zaledwie kwestia przesunięcia granic tego, co uchodzi
    w biznesie (a przykład umyślnie podałem absurdalny).

  • 18. Data: 2013-07-03 14:53:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:

> [...]
    > to najpewniej jego egzemplarz jest wadliwy. Może też być tak, że
    > jest to cecha wszystkich Galaxy Mini 2 działających w sieci t-mobile.

    to niech zlozy reklamacje tam gdzie kupil albo u producenta.

> [...]
    > i cieszenie się na zysk z "idiotów co nie czytają instrukcji". Maja
    > to przećwiczone na aparatach, które "same" łączą się z internetem.

    telekomy nie sa odpowiedzialne za instrukcje obslugi telefonu innego
    producenta.

    > Komentuję to, co Pawel napisał, zakładam, że pisze on prawdę.

    zaloz, ze pisze co mu sie wydaje. nikoniecznie prawde.

> [...]
    > to samo. To zaledwie kwestia przesunięcia granic tego, co uchodzi
    > w biznesie (a przykład umyślnie podałem absurdalny).

    wiec jesli w umowie z telkomem masz napisane, ze za rozmowy miedzy 14 a
    18 placisz 1000 zl to taka stawka bedzie cie obowiazywala.

  • 19. Data: 2013-07-03 20:13:54
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    Pawel U. wrote:

    [...]
> [...]
    > bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała
    > ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do

    to zaraz bo narazie to napisales sprzecznosc

    - albo w t-mobile nie rozlacza i rodzaj posiadanego telefonu nie ma tu
    znaczenia wiec powrocenie to starch prostych sluchawek nie powinno
    niczego zmienic

    - albo cos jest nie tak z jednym z telefonow, i t-mobile naleza sie
    przeprosiny.

    to ktora wersja obowiazuje?

    ***********
    Wersji już nie sprawdzę, bo za daleko mieszkają. Źle się wyraziłem, że
    Galaxy nie rozłącza, bo to operator powinien rozłączyć a t-mobile nie
    rozłącza. Opisałem zaobserwowane zjawisko z konkretnym telefonem. A że
    ludzie pamiętają telefonię stacjonarną, od lat przyzwyczajeni do klawiatury
    używają ją jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze pukają w obrazki.
    Przy okazji przeprosiny dla t-mobile za co? Przecież to oni wyposażyli
    abonenta w aparat.
    Na razie będzie reklamacja.

    Paweł

  • 20. Data: 2013-07-03 21:40:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawel U. wrote:

> [...]
    > ludzie pamiętają telefonię stacjonarną, od lat przyzwyczajeni do
    > klawiatury używają ją jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze

    nie kupowac urzadzen, jak sie nie umie nimi poslugiwac.

    > Przy okazji przeprosiny dla t-mobile za co? Przecież to oni wyposażyli
    > abonenta w aparat.

    serio? siła wcisneli czy przytawili pistolet do glowy?

    > Na razie będzie reklamacja.

    co bedziecie reklamowac? brak umiejetnosci poslugiwania sie sprzetem?