  • 1. Data: 2013-07-01 20:12:56
    Temat: Poświadczenie nieprawdy - jak walczyć?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu odkryliśmy, że w dokumentach wystawianych przez główny
    urząd miar urzędnicy masowo poświadczają nieprawdę.

    http://damskomesko.pl/2013/03/nosil-wilk-razy-kilka-
    poniesli-i-wilka/

    Zatwierdzenie typu, stwierdza, że przyrząd spełnia wymogi, podczas gdy
    ich nie spełnia, co pośrednio potwierdził nawet rzecznik KGP.

    fragment programu - https://www.youtube.com/watch?v=Ftsddf2IN7o
    pełna wersja - https://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Jak się okazuje, dla - przynajmniej jednego - sądu, nie ma to znaczenia,
    i ten pomimo, że - co do zasady - się zgodził, to jednak wyrok skazujący
    wydał:

    pismo złożone do sądu:

    http://damskomesko.pl/2013/04/nielegalne-suszarki-wz
    or-pisma-procesowego/

    wyrok sądu:

    http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-w
    yrok/

    Wyrok ten nie utrzyma się raczej w apelacyjnym, ale nie to jest
    problemem. Pytanie, gdzie i jakiej formie należy złożyć skargę, aby
    zmusić odpowiedzialne za to instytucje, by zaczęły przestrzegać prawa,
    tj. aby prezes GUM wydał decyzje cofającą dokumenty Zatwierdzeń Typu dla
    wszystkich ręcznych mierników radarowych i aby osoby odpowiedzialne za
    przestępstwo poświadczenia nieprawdy stanęły w końcu przed sądem?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-07-01 20:43:13
    Temat: Re: Poświadczenie nieprawdy - jak walczyć?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystkich ręcznych mierników radarowych i aby osoby odpowiedzialne za
    > przestępstwo poświadczenia nieprawdy stanęły w końcu przed sądem?

    Zdaje się, ze ktoś złożył zawiadomienie o przestępstwie. Jakie są jego
    losy?

  • 3. Data: 2013-07-01 20:46:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-01 20:12, anacron pisze:

    > Jak się okazuje, dla - przynajmniej jednego - sądu, nie ma to znaczenia,
    > i ten pomimo, że - co do zasady - się zgodził, to jednak wyrok skazujący
    > wydał:

    Nie stresuj się. Sąd potrafi stwierdzić, że 2x2=5. Np. stwierdził, że
    wojewoda szczeciński, Marian Jurczyk, nie był TW SB. Czekajmy, aż
    stwierdzi, że Ziemia jest płaska, albo-co.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-07-01 22:36:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.07.2013 20:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zdaje się, ze ktoś złożył zawiadomienie o przestępstwie. Jakie są jego
    > losy?

    Złożył je dziennikarz Polskiego Radia, póki co prokuratura nie zrobiła
    nic, choć sprawa jest oczywista. Przepisy wymagają, urządzenia nie
    spełniają, a prokuratura nie robi nic. Pokątnie się dowiedzieliśmy, że
    szukają "pretekstu" jak umorzyć. :(

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 5. Data: 2013-07-01 22:38:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.07.2013 20:46, sqlwiel pisze:

    > Nie stresuj się. Sąd potrafi stwierdzić, że 2x2=5. Np. stwierdził, że
    > wojewoda szczeciński, Marian Jurczyk, nie był TW SB. Czekajmy, aż
    > stwierdzi, że Ziemia jest płaska, albo-co.

    Stresować przestałem się dawno. Wkurza mnie tylko to, że pomimo
    ewidentnego złamania prawa instytucje odpowiedzialne za jego
    przestrzeganie nie robią nic.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-07-01 23:07:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    anacron wrote:

> [...]
    > nic, choć sprawa jest oczywista. Przepisy wymagają, urządzenia nie
    > spełniają, a prokuratura nie robi nic. Pokątnie się dowiedzieliśmy, że

    I nic nie zrobia.
    A trybunal konstytucyjny orzeknie ze obecne przepisy sa zgodne z
    konstytucja ze wzgledu na dobro budzetu panstwa.

  • 7. Data: 2013-07-01 23:17:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.07.2013 23:07, witek pisze:

    > I nic nie zrobia.

    Z drugiej strony, zauważ że ludzie też nie są zainteresowani. Skąd
    wniosek? Ilu jest kierowców w Polsce? Ilu z nich ma regularny dostęp do
    internetu? Ile jest tu https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza
    "lajków"? Może nie jest to miarodajne, ale jednak pewien problem ukazuje.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 8. Data: 2013-07-02 00:08:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > internetu? Ile jest tu https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza
    > "lajków"? Może nie jest to miarodajne, ale jednak pewien problem ukazuje.

    Wiesz, ale FB, to żaden wyznacznik. Znam szereg osób korzystgajacych z
    Internetu, a nie korzystających z FB.

  • 9. Data: 2013-07-02 00:20:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.07.2013 00:08, Robert Tomasik pisze:
    > Wiesz, ale FB, to żaden wyznacznik. Znam szereg osób korzystgajacych z
    > Internetu, a nie korzystających z FB.

    Być może, ale - zdrugiej strony gość z pewnej stacji ogólnopolskiej
    powiedział, że jakby tam było z 5000 to wszystkie media by się na to
    rzuciły i nie odpuściły tematu.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 10. Data: 2013-07-02 05:48:24
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-02 00:08, Robert Tomasik pisze:

    > Wiesz, ale FB, to żaden wyznacznik. Znam szereg osób korzystgajacych z
    > Internetu, a nie korzystających z FB.

    Jednak jakiś-tam, niekoniecznie proporcjonalny, wyznacznik to jednak
    jest. Choć nie wszyscy wiedzą o inicjatywie anacron'a, a o - nie wiem -
    Frugo czy innym g., (może też nie wszyscy, ale w większości) - wiedzą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.