  • 1. Data: 2013-07-02 10:53:14
    Temat: Kombinacje Polkomtelu
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Abonament na telefon został wybrany na poziomie niecałych 30 zł
    Nagle przychodzi rachunek na 250 zł
    Dzwonimy pod 2601
    Bo były połączenia z internetem i telefon uzupełniał sobie oprogramowanie
    Nie zamawialiśmy takiej opcji
    Ale nie wyłączyliście takiej opcji
    a powiadomił nas ktoś nas o tym?
    Składamy reklamację
    w trakcie trwania reklamacji Polkomtel wyłącza połączenia wychodzące
    W odpowiedzi piszą, że ta kwota 200 zł to nie internet tylko rozmowa
    prowadzona przez 12 godzin z jednym numerem w nocy
    Sprawdzamy
    Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie
    rozłącza rozmowy a i po stronie odbiorcy też musi być naciśnięta
    czerwona słuchawka abo inaczej nie rozłącza i nabija ile chce
    Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na
    połączenia przychodzące
    Płacimy
    Telefon nie jest włączony
    Acha, może go trzeba włączyć i wyłączyć?
    Zadziałało
    Dzwonimy pod 2601 - jak możemy zabezpieczyć się przed podobnymi
    nierozłączanymi połączeniami?
    Chcemy ograniczyć do 50 zł połączenia
    Nie ma takiej możliwości ale za dwa złote możemy przysyłać SMSa że kwota
    50 zł przekroczona
    Ale to nie chroni przed 10 godzinnymi połączeniami
    A my nie możemy blokować w trosce o państwa bezpieczeństwo bo jak byście
    chcieli np wezwać pomoc ...
    Przyszedł rachunek na 41 zł
    Dlaczego ?
    no bo abonament 29,90 - chcieliście państwo rachunek to 6 zł i reamingi
    Zaraz, zaraz ale mieliście odliczyć za abonament jak zablokowaliscie
    telefon w trakcie gdy złożyliśmy reklamacje
    a to 2 dni odliczyliśmy
    to nie było dwa dni tylko około 10 dni
    ale u nas wskazało, że dwa dni

    cdn

    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-07-02 14:03:44
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-02 10:53, SJS pisze:

    > to nie było dwa dni tylko około 10 dni
    > ale u nas wskazało, że dwa dni

    Daj spokój. :-)
    Oni to robią celowo a jeśli nie to to są beznadziejne łajzy.
    Generalna zasada jest taka że jak już dokładnie przestudiujesz umowy,
    cenniki (z pomocą prawnika oczywiście) ;-) oraz zapoznasz z "najnowszą"
    technologią (jakiś spec od gsm by się przydał) to spokojnie już możesz
    korzystać. Tylko uwaga. Unikaj jak ognia kontaktów z operatorem. Żadnych
    zleceń-wyłączeń usług. Jak raz dotkniesz to te wszystkie klocki
    zaczynają żyć własnym życiem i zdarzyć się może wszystko.
    Jednym słowem łajzy albo złodzieje. Sam sobie wybierz. :-)

  • 3. Data: 2013-07-02 16:45:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SJS wrote:

> [...]
    > Dzwonimy pod 2601
    > Bo były połączenia z internetem i telefon uzupełniał sobie oprogramowanie

    Zamawialiscie, razem z telefonem. to funkcja telefonu a nie operatora.

    > Ale nie wyłączyliście takiej opcji

    No nie wylaczyliscie

    > a powiadomił nas ktoś nas o tym?

    A musiał?
    Bylo instrukcje obslugi telefon poczytac.

> [...]
    > W odpowiedzi piszą, że ta kwota 200 zł to nie internet tylko rozmowa
    > prowadzona przez 12 godzin z jednym numerem w nocy

    No i? jaki to numer?

    > Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie
    > rozłącza rozmowy

    zalezy od ustawien telefonu. nie od ustawien operatora.

    a i po stronie odbiorcy też musi być naciśnięta
    > czerwona słuchawka abo inaczej nie rozłącza i nabija ile chce

    Nie ile chce, tylko ile wy chcecie.
    Jak w stacjonarym odlozycie sluchawki obok a nie na widelki to do kogo
    bedziecie mieli pretensje? do tepsy?

    > Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na
    > połączenia przychodzące.

    przeczytaj co na temat wylaczenia uslug jest w umowie.

    > Płacimy
    > Telefon nie jest włączony
    > Acha, może go trzeba włączyć i wyłączyć?

    acha.

    > Zadziałało

    > Dzwonimy pod 2601 - jak możemy zabezpieczyć się przed podobnymi
    > nierozłączanymi połączeniami?
    > Chcemy ograniczyć do 50 zł połączenia

    kup sobie prepaid.

> [...]
    > Zaraz, zaraz ale mieliście odliczyć za abonament jak zablokowaliscie
    > telefon w trakcie gdy złożyliśmy reklamacje

    to zloz kolejna reklamacje

    > cdn

    Wniosek: nie kupuj urzadzen ktorymi nie umiesz sie poslugiwac.

  • 4. Data: 2013-07-02 17:18:57
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

[...]
    [...] ciach

    Uwaga, uwaga! W T-Mobile są lepsi spece! Galxy Mini 2 przygotowany przez
    operatora dla abonenta nie rozłącza zainicjowanej przez niego rozmowy nawet
    po rozłączeniu się przez odbierającego! Musimy naciskać czerwoną słuchawkę.
    Przetestowane! W słuchawce głucha cisza, licznik bije, a na bilingu godziny.
    U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała ponad 6,5 godziny.
    Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do starych prostych
    słuchawek.

    Paweł

  • 5. Data: 2013-07-02 17:24:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawel U. wrote:

> [...]
    > bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała
    > ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do

    to zaraz bo narazie to napisales sprzecznosc

    - albo w t-mobile nie rozlacza i rodzaj posiadanego telefonu nie ma tu
    znaczenia wiec powrocenie to starch prostych sluchawek nie powinno
    niczego zmienic

    - albo cos jest nie tak z jednym z telefonow, i t-mobile naleza sie
    przeprosiny.

    to ktora wersja obowiazuje?

  • 6. Data: 2013-07-02 17:43:37
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel U." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała
    > ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do

    Dzięki za ostrzeżenie. Kolejny raz telekomy wprowadzają sprzęt,
    który "przypadkowo" naraża klientów na straty finansowe.

  • 7. Data: 2013-07-02 17:50:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:
    > Użytkownik "Pawel U." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dzięki za ostrzeżenie. Kolejny raz telekomy wprowadzają sprzęt,
    > który "przypadkowo" naraża klientów na straty finansowe.

    zdziadziało nam społeczeństwo.

  • 8. Data: 2013-07-02 17:59:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    > zdziadziało nam społeczeństwo.

    Niekoniecznie.
    Nie każdy jest młody, bystry, ma obycie techniczne. I nie każdy
    węszy szwindel we wszystkim co kupuje. W każdym razie we wszystkim,
    co ma więcej niż 2 przyciski. Urządzenie po zakupie powinno działać
    w trybie bezpiecznym - nie narażać właściciela na straty. Dopiero na
    wyraźne żądanie powinno udostępniać usługi.

    Zresztą i tak nie ustrzeżesz się wpadek. Nieopatrznie uruchomiłem,
    ale kiedy?, okres próbny nawigacji w komórce. Jak chciałem
    skorzystać później, to mi odparło, że okres próbny minął i mam sobie
    wykupić. Że było w instrukcji? A takiego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 9. Data: 2013-07-02 18:06:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > więcej niż 2 przyciski. Urządzenie po zakupie powinno działać w trybie
    > bezpiecznym - nie narażać właściciela na straty. Dopiero na wyraźne

    zaraz pojawia sie posty, ze nie bylo w instrukcji, ze telefon ma taka
    funkcje i zadaja obnizenia ceny za okres od zakupu do poznania funkcji w
    telefonie.

> [...]
    > kiedy?, okres próbny nawigacji w komórce. Jak chciałem skorzystać
    > później, to mi odparło, że okres próbny minął i mam sobie wykupić. Że

    Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to
    ja jestem idiota.

  • 10. Data: 2013-07-02 18:24:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-02 18:06, witek pisze:
    > Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to
    > ja jestem idiota.

    Mylisz pojęcia. :-) Taki abonent (wg Ciebie idiota) jest normalny a nie
    normalni są operatorzy którzy przez partactwo albo z premedytacją
    usiłują wyłudzać kasę. Nie ja to wymyśliłem tylko unijne-polskie
    prokonsumenckie prawo. Nic na to nie poradzisz (chyba że podziękujesz
    UE) Problem jest tylko w tym że to prawo jest wybiórczo stosowane, nie
    utrwaliło się wśród gawiedzi, a tacy nieuświadomieni jak Ty plują
    wyzwiskami naokoło od idiotów.