  • 1. Data: 2013-07-01 11:41:16
    Temat: Poczta elektroniczna
    Od: Marek <k...@b...pl>

    Większość poczty elektronicznej nadsyłanej z dużych firm zawiera
    rozbudowaną stopkę w której zawarte są informacje o numerze KRS i
    wielkości wpłaconego kapitału. Ponieważ trafiają się firmy bez tych
    stopek, nie wiem czy jest nadal obowiązek umieszczania tych danych a
    może to była taka "moda". Jeżeli jednak jest prawny wymóg to czy dotyczy
    on również małych firemek?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-07-01 11:51:23
    Temat: Re: Poczta elektroniczna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 11:41, Marek pisze:
> [...]
    > stopek, nie wiem czy jest nadal obowiązek umieszczania tych danych a
    > może to była taka "moda". Jeżeli jednak jest prawny wymóg to czy dotyczy

    Jest obowiązek.

    > on również małych firemek?

    To zależy od formy prawnej, a nie od wielkości.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-07-01 12:50:38
    Od: Marek <k...@b...pl>

    W dniu 2013-07-01 11:51, Liwiusz pisze:
    > Jest obowiązek.

    > To zależy od formy prawnej, a nie od wielkości.

    Dziękuję!
    Proszę podaj informację jaki akt prawny wprowadza obowiązek tych stopek.

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2013-07-01 13:00:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 12:50, Marek pisze:

    > Dziękuję!
    > Proszę podaj informację jaki akt prawny wprowadza obowiązek tych stopek.

    ksh:

    art. 206
    § 1. Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w formie
    papierowej i elektronicznej, a także informacje na stronach
    internetowych spółki, powinny zawierać:

    1) firmę spółki, jej siedzibę i adres,

    2) oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest
    dokumentacja spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru,

    3) numer identyfikacji podatkowej (NIP),

    4) wysokość kapitału zakładowego, a dla spółki, której umowę zawarto
    przy wykorzystaniu wzorca umowy, do czasu pokrycia kapitału zakładowego,
    także informację, że wymagane wkłady na kapitał zakładowy nie zostały
    wniesione.

    § 2. (uchylony).

    § 3. Przepis § 1 stosuje się odpowiednio do oddziału spółki z
    ograniczoną odpowiedzialnością mającej siedzibę za granicą.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-07-01 13:05:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 13:00, Liwiusz pisze:

> [...]
    > § 1. Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w formie
    > papierowej i elektronicznej, a także informacje na stronach

    Czy każdy mail pracownika jest "pismem składanym przez spółkę"?
    Na widokówkach do cioci tego nie dopisują.

    MJ

  • 6. Data: 2013-07-01 13:12:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2013 13:05, Michał Jankowski pisze:
    > Czy każdy mail pracownika jest "pismem składanym przez spółkę"?
    > Na widokówkach do cioci tego nie dopisują.

    A piszą widokówki służbowo, jako spółka?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2013-07-01 13:13:18
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 01 lip 2013 13:00, Liwiusz pisze:

> [...]
    > § 1. Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w formie
    > papierowej i elektronicznej, a także informacje na stronach

    Identyczny obowiązek jest jeszcze dla spółek akcyjnych i
    komandytowo-akcyjnych.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2013-07-01 13:14:24
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 01 lip 2013 13:05, Michał Jankowski pisze:
    > Czy każdy mail pracownika jest "pismem składanym przez spółkę"?
    > Na widokówkach do cioci tego nie dopisują.

    Jest pismem spółki w postacie elektronicznej. Jak pracownik pisze sobie
    widokówkę do cioci, to robi to we własnym imieniu, a nie spółki.

    Czyli korespondencja "służbowa" - tak, prywatna - nie.

    --
    .B:artek.

  • 9. Data: 2013-07-01 13:22:24
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 13:14, .B:artek. pisze:

    > Jest pismem spółki w postacie elektronicznej. Jak pracownik pisze sobie
    > widokówkę do cioci, to robi to we własnym imieniu, a nie spółki.
    >
    > Czyli korespondencja "służbowa" - tak, prywatna - nie.

    Definicja korespondencji "służbowej"?

    MJ

  • 10. Data: 2013-07-01 13:23:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 13:22, Michał Jankowski pisze:

    > Definicja korespondencji "służbowej"?

    Pisana przez spółkę.

    --
    Liwiusz