  • 1. Data: 2004-01-18 12:38:08
    Temat: Kodeks pracy - jak to jest !!
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witam !!
    Mam takie pytanko !
    w fimrmie dostałem umoę na czas próbny 3 miesięczny, nastpnie na czas
    określony 9 miesięcy i za 2 tygodnie bedę miał przedłużaną umowę . Czy
    pracodawca może dać mi jeszcze jedna na czas określony czy jest zobligowany
    do umowy bezterminowej !! nie wiem jak liczyć czas próbny ??

    pozdr
    koSio

  • 2. Data: 2004-01-18 12:52:30
    Temat: Re: Kodeks pracy - jak to jest !!
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Umowa o pracę na okres próbny nie stanowi umowy na czas określony.

    Pracodawca przed 1 maja 2004 r. może jeszcze zawrzeć nieograniczoną liczbę
    umów o pracę na czas określony.

    Po przystąpieniu Polski do UE może jeszcze zawrzeć 2 umowy o pracę na czas
    określony, a dopiero trzecia umowa o pracę będzie umową o pracę na czas
    nieokreślony.

    Pozdrowienia

    wa