  • 1. Data: 2004-01-18 08:45:02
    Temat: mam wyrok ale nie mam kasy
    Od: kasia <k...@w...pl>

    A było tak. Pracodawca nie wypłacił mi wynagrodzenia. Pozwałam go do sądu i
    wygrałam. Sprawa trafiła do komornika. Pisałam listy polecone(komornik jest w
    innym mieście) i pytałam jak się ma sprawa. bez odpowiedzi. Dzwoniłam -
    odpowiada automatyczna sekretarka. Raz udało mi się z kimś porozmawiać( nie
    wiem z kim bo jak zapytałam o nazwisko to usłyszałam\" jestem pracownikiem
    kancelarii a nazwiska nie podam\" nic się nie dowiedziałam oprócz tego ze w
    ciągu tygodnia dostanę odpowiedzi na moje pisma. i ...nie dostałam. W
    międzyczasie sąd otworzył postepowanie układowe i komornik zawiesił moją
    egzekucje. Jak się póżniej dowiedziałam bezprawnie - ale ponieważ nie złożyłam
    skargi w ciągu 7 dni bezprawie stało się prawem. Zażądałam więc od komornika
    ponownego wstrzęcia egzekucji. Bez odpowiedzi. Złożyłam więc skargę do sądu na
    czynności komornika. Komornik wkrótce wstrzął egzekucję i zawiadomił mnie o
    zajęciu kont bankowych. Minęły kolejne 2 miesiące i...nic. Już nie mam siły i
    nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Skoro sąd otworzył postępowanie układowe to
    chyba firma ma jakiś majątek - dlaczego moja egzekucjja jest więc
    nieskuteczna? Może ktoś z was ma jakiś pomysł i mi coś podpowie?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-18 10:17:15
    Temat: Re: mam wyrok ale nie mam kasy
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    18 Jan 2004 08:45:02 GMT, na pl.soc.prawo, kasia napisał(a):

> [...]
    > chyba firma ma jakiś majątek - dlaczego moja egzekucjja jest więc
    > nieskuteczna? Może ktoś z was ma jakiś pomysł i mi coś podpowie?

    Postępowanie układowe to nie jest jeszcze upadłość. Chodzi o rozłożenie
    zadłużenia firmy wobec jej kontrahentów.
    AFAIK zobowiązania z tytułu wynagrodzeń nie wchodzą w skład zobowiązań
    postępowania układowego.
    Skoro komornik zajął konta - to bardzo dziwne,że nic nie uzyskał.
    Firma w postępowaniu układowym na pewno prowadzi działalność i przeprowadza
    operacje finasowe.
    Być może firma ma inne konta - nie znane komornikowi - przez które
    przeprowadza operacje finansowe. Jest to czasami dość powszechna praktyka w
    wypadku firm, które mają kłopoty finansowe.

    Niestety - nie wiem co mogłabyś jeszcze zrobić - chyba druga skarga do sądu
    na czynności komornika - ale może ktoś inny da lepszą radę.

    Powodzenia
    Mieczysław

  • 3. Data: 2004-01-18 18:44:34
    Od: <l...@p...fm>

    > nieskuteczna? Może ktoś z was ma jakiś pomysł i mi coś podpowie?

    Wskaz komornikowi inny majatek dluznika i zazadaj egzekucji z tego majatku
    np. z ruchomosci lub wierzytelnosci.

    Dan.