  • 1. Data: 2004-01-18 13:10:57
    Temat: ulga przy zakupie mieszkania ??
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    hejka

    prowadze DG i do wtorku musze zdecydowac czy wybrac podatek liniuowy

    razem z zona chcemy w tym roku kupic mieszkanie
    czy mozna ten zakup w jakis sposob odliczac od dochodu
    bo rozumiem ze jak wybiore liniowy to ja nie bede mogl

    jakie sa ulgi od kupba mieszkania w 2004 roku

    mowa o mieszkaniu uzywanym

    z gory TNX

    Beny

    Design .: http://fi.net.pl :.
    Webhosting .: http://d4.pl :.

  • 2. Data: 2004-01-18 14:09:55
    Temat: Re: ulga przy zakupie mieszkania ??
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "beny" <b...@d...pl> napisał w wiadomości

    > jakie sa ulgi od kupba mieszkania w 2004 roku
    >
    > mowa o mieszkaniu uzywanym

    Od uzywanego nie ma, poza ulga remontowa. Zdecydowanie przejdz na liniowy
    19% jak mozesz.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?