  • 1. Data: 2004-11-10 20:53:44
    Temat: Kodeks Cywilny, Karny, itp.
    Od: "NIrVaNA" <d...@m...pl>

    Witam poszukuje pewnych dokumentow najlepiej w formacie pdf moze byc doc oto
    lista:

    Kodeks cywilny
    Kodeks postępowania cywilnego
    Ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym
    Prawo działalności gospodarczej
    KONSTYTUCJA
    Kodeks spółek handlowych
    Kodeks handlowy
    Ustawa o podatku dochodowym od osób fiz.
    Kodeks rodzinny i opiekuńczy
    Kodeks celny
    Kodeks pracy
    Kodeks postępowania administracyjnego
    Kodeks karny
    Kodeks postępowania karnego
    Kodeks karny skarbowy
    Kodeks karny wykonawczy
    Kodeks wykroczeń
    Ustawa o działalności ubezpieczeniowej
    Ordynacja Podatkowa
    Opłata skarbowa
    Ustawa o rachunkowości

    z Powazaniem Dawid Woszczyna

  • 2. Data: 2004-11-10 21:01:51
    Temat: Re: Kodeks Cywilny, Karny, itp.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    NIrVaNA wrote:

    > Witam poszukuje pewnych dokumentow najlepiej w formacie pdf moze byc doc oto
    > lista:

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    KG

  • 3. Data: 2004-11-10 21:04:46
    Od: "NIrVaNA" <d...@m...pl>

    dzieki

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-11-10 21:20:05
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Wed, 10 Nov 2004 21:53:44 +0100, na pl.soc.prawo, NIrVaNA napisal(a):

> [...]
    > Kodeks spółek handlowych
    > Kodeks handlowy
    > Ustawa o podatku dochodowym od osób fiz.

    Wszystkie przepisy znajdują się w sieci ,większość mam na dysku właśnie z
    sieci .Proponuję zaprzyjaźnić się z nazwą "GOGLE"
    JanuszHr

  • 5. Data: 2004-11-10 21:34:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wszystkie przepisy znajdują się w sieci ,większość mam na dysku właśnie z
    > sieci .Proponuję zaprzyjaźnić się z nazwą "GOGLE"

    Lepsze są google. :-))

  • 6. Data: 2004-11-11 00:08:57
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    ale u Ciebie jest bez " "
    JanuszHr

  • 7. Data: 2004-11-11 00:23:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale u Ciebie jest bez " "

    Nie, chodziło mi o to, że gogle też jest. I nawet wyszukiwarka. Sprawdź, jak
    nie wierzysz.
    http://www.gogle.pl/

  • 8. Data: 2004-11-11 10:01:42
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "NIrVaNA" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam poszukuje pewnych dokumentow najlepiej w formacie pdf moze byc doc
    oto

    spróbuj http://www.student.lex.pl/akty_prawne.xml

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&

  • 9. Data: 2004-11-11 14:13:31
    Od: p...@n...pl

    www.sejm.gov.pl klikasz akty prawne, wyszukaj i masz.
    pozdr.

  • 10. Data: 2004-11-13 14:51:44
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > Nie, chodziło mi o to, że gogle też jest. I nawet wyszukiwarka. Sprawdź,
    jak
    > nie wierzysz.
    > http://www.gogle.pl/

    Ale engine wyszukiwarki ten sam ;) A podobno klonowanie jest zabronione ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal